Dit Navn: Julian Raagaard Svenstrup.
Hvorfor jeg gerne vil spille på jeres server? grunden til at jeg søger om medlemskab er som sagt fordi jeg mangler en fantastisk server at spille på, og fordi jeg har en ven der spiller på serverne, har han fortalt mig at den skulle være en af de bedste og mest respektfulde blev jeg med det samme intra.
Jeg har spillet Minecraft i lige godt halvandet år, og føler jeg har rigtig godt styr på det. Jeg er en person på 16 der går rigtig meget op i disciplin og regler. Så det vil sige at i 110% kan stole på jeg overholder alle jeres regler og respekterer jer, og ikke mindst alle andre på serveren.
Min hjemby er København/Glostrup hvor jeg bruger rigtig meget af min tid forand computeren. så jeg vil ofte være inde på jeres server.
mit indgame navn er ''slipknot22'' jeg går meget op i metal musik samt et band der hedder SLIPKNOT. jeg håber ikke i finder mit navn stødende. men bare roligt jeg skal nok holde musikken for mig selv
Min Minecraft erfaring vil jeg selv kalde for go.. jeg spiller både mutiplayer og singel. selv om det bare er et spil sætter jeg meget pris på det. jeg elsker at arbejde som et hold og bygge gigantiske monumenter og huse.
- Og ja jeg har læst alle jeres regler. forstår dem og acceptere dem selvfølgelig også, og indordner mig også selvfølgelig 100 % under dem.
Venner? Jeg har en enkel ven på jeres server. i kender ham som NicolaiStarcke. men jeg statser selvfølgelig på at møde og chatte med en masse ny mennesker og lærer deres bekendskab.
håber ikke du/i synes min ansøgning stadig er for tynd. Men ja det var lidt om mig
//Slipknot22
Slipknot22 søger om medlemskab.
- slipknot22
Slipknot22 søger om medlemskab.
Last edited by slipknot22 on 16 Jul 2011, 20:43, edited 2 times in total.
- kirkhammer
Re: Slipknot22 søger om medlemskab.
da vi af nødvendighed har været nød til at stramme op på vores selektion af hvem der for lov til at joine(hentyder til at vi har bannet 20 på en uge) synes jeg ikke denne ansøgning er god nok jeg kunne godt tænke mig du brugte noget mere tid på din ansøgning og skrev noget mere til spørgsmålene....viewtopic.php?f=16&t=1401 evt kig på denne.... ved god den er engelsk men du er 16 no problem right....
The kirkhammer has spoken.
- kirkhammer
tak fordi du tog det alvorligt det jeg skrev jeg godkender din ansøgning kom på og tag testen...
The kirkhammer has spoken.
- Ninjastick
Hvis du kan det der med redstone og noteblocks, gider du så ikke lave Eyeless?
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...