Er i gang med et nyt film projekt, som vil bestå af et kort glimt af alle de fede steder vi har på serveren. Det er så meningen at det vil være en "serie" der forsætter, startende med vol. 1.
Hvis du har bygget, eller set, noget du mener burde være i en af de kommende film, så beskriv hvad og hvor i denne tråd.
Indtil videre er min liste:
Tom Haard
Stoxville
farvader coblestone castle
Atlem's slot
The Amazing Maze/Kirke ved siden af maze (kirken ikke helt færdig)
Mario og luigi
Tower tower
Miami
Led Zeppelin
Skull head
Sky City
Shoo's borg
Wufei/repeter/kloakslam kina city
Star destroyer (når den er færdig)
International Karate (Pars)
crafters.dk - The Movie
- xcanner
crafters.dk - The Movie
It's all about the community
- julemand101
Re: crafters.dk - The Movie
Hvad angår kirken ved maze så er den ikke færdig men kan være jeg skal få min bror til at tage sig lidt sammen og så evt. hjælpe ham med det
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- kirkhammer
kan evt også anbefale min taj mahal og star destroyeren bliver nok ikke færdig i denne måned... hvad med pars kung fu fighters
The kirkhammer has spoken.
- miscje
Jeg ved ikke om mit admin-house når at blive færdigt. Ellers må det komme med i vol. 2.
You stay classy
- xcanner
Efter som serien vil bestå af vol. 1 til vol. ?, så skal den nok nå at komme med
It's all about the community
- miscje
- sweekify
- FedeAnderzen
- Pars
Alley Cat skal fintunes hvis den skal med... nogen der er gode til toner og som evt. kan justere den? Jeg har ikke set Repeter online i lang tid, det var ham der kunne det med tonerne.. jeg kunne "kun" det med teknikken.FedeAnderzen wrote:Husk at få Alley Cat med.
Og så er der jo også Star Wars temaet
- FedeAnderzen
Ja den spiller ikke helt som den skal, men trods alt bedre end den har gjort så nogen har da stillet nogen af tonerne tilbage, ellers må du i sommer musikskolePars wrote:Alley Cat skal fintunes hvis den skal med... nogen der er gode til toner og som evt. kan justere den? Jeg har ikke set Repeter online i lang tid, det var ham der kunne det med tonerne.. jeg kunne "kun" det med teknikken.FedeAnderzen wrote:Husk at få Alley Cat med.
Og så er der jo også Star Wars temaet