Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
mavilai
Posts: 3
Joined: 13 Jul 2011, 20:25

Ansøgning

Post by mavilai »

Hej mit navn er Frederik, jeg er 14 år og kommer fra Nordjylland.

Mit minecraft navn er "Mavilai".

Jeg kan godt lide at dyrke sport, som fx. Basketball, Fodbold og Håndbold.

Venner på server har jeg en "Lunde97", han var også den der viste mig serveren.

Jeg har været medlem af andre servere. Hvor har bygget nogle store projekter som fx. Effeltårnet, Undervandshus, Kirke, Højhus, noget af den kinesiske mur, en togstation (Minecart station) og nogle af dyrerne i større størrelses forhold.

Jeg spiller næsten Minecraft hverdag, når jeg ikke spiller så meget Minecraft spiller jeg på min Xbox.

Jeg elsker at spille Minecraft fordi jeg kan bruge min fantasi og være med til at bygget noget som jeg selv har oplevet og jeg syntes det er mega sjovt.

Jeg har læst og forstået reglerne og jeg kan godt lide reglerne, fordi jeg syntes i har været inde omkring alt.
Regl nummer 2: (Respekter naboerne) Den er god fordi jeg har oplevet at andre har greifet min egen konstruktion, eller har bygget meget tæt på min egen bygning.

Jeg kan også godt lide at i har et sammenhold på serveren, og det vil jeg gerne være en del af fordi jeg kan få nogle nye venner.


Venlig hilsen: Frederik (Mavilai)
Last edited by mavilai on 13 Jul 2011, 21:16, edited 2 times in total.
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: Ansøgning

Post by kirkhammer »

jeg synes at din ansøgning er en smule for tynd skriv noget mere til de forskellige punkter så kigger vi på den igen
The kirkhammer has spoken.
User avatar
mathiaslassen
Posts: 7
Joined: 23 May 2011, 08:29

Re: Ansøgning

Post by mathiaslassen »

Er det en Xbox 360? Og hvis det er så hvad er dit online gamertag?
Tjek NPC (New Pork City) ud, der er portal fra spawn (Det er grisen på 2. sal). Spørg om en grund til hus/sommerhus af Hekmawful, mathiaslassen, MathiasHardcore, Sighvatur eller madsdamm9 :D
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: Ansøgning

Post by kirkhammer »

kunne godt tænke mig at vide hvilke andre servere du har været medlem af?
The kirkhammer has spoken.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning

Post by xcanner »

Afvist eftersom denne ansøgningen har ligget død et stykke tid.
It's all about the community
User avatar
mavilai
Posts: 3
Joined: 13 Jul 2011, 20:25

Ansøgning

Post by mavilai »

Hej mit navn er Frederik, jeg er 14 år og kommer fra Nordjylland.

Mit minecraft navn er "Mavilai".

Jeg kan godt lide at dyrke sport, som fx. Basketball, Fodbold og Håndbold.

Venner på server har jeg en "Lunde97", han var også den der viste mig serveren.

Jeg har været medlem af andre servere. Hvor har bygget nogle store projekter som fx. Effeltårnet, Undervandshus, Kirke, Højhus, noget af den kinesiske mur, en togstation (Minecart station) og nogle af dyrerne i større størrelses forhold.

Jeg spiller næsten Minecraft hverdag, når jeg ikke spiller så meget Minecraft spiller jeg på min Xbox.

Jeg elsker at spille Minecraft fordi jeg kan bruge min fantasi og være med til at bygget noget som jeg selv har oplevet og jeg syntes det er mega sjovt.

Jeg har læst og forstået reglerne og jeg kan godt lide reglerne, fordi jeg syntes i har været inde omkring alt.
Regl nummer 2: (Respekter naboerne) Den er god fordi jeg har oplevet at andre har greifet min egen konstruktion, eller har bygget meget tæt på min egen bygning.

Jeg kan også godt lide at i har et sammenhold på serveren, og det vil jeg gerne være en del af fordi jeg kan få nogle nye venner.


Venlig hilsen: Frederik (Mavilai)
User avatar
mavilai
Posts: 3
Joined: 13 Jul 2011, 20:25

Post by mavilai »

[quote="mavilai"]Hej mit navn er Frederik, jeg er 14 år og kommer fra Nordjylland.

Mit minecraft navn er "Mavilai".

Jeg kan godt lide at dyrke sport, som fx. Basketball, Fodbold og Håndbold.

Venner på server har jeg en "Lunde97", han var også den der viste mig serveren.

Jeg har været medlem af andre servere. Hvor har bygget nogle store projekter som fx. Effeltårnet, Undervandshus, Kirke, Højhus, noget af den kinesiske mur, en togstation (Minecart station) og nogle af dyrerne i større størrelses forhold.

Jeg spiller næsten Minecraft hverdag, når jeg ikke spiller så meget Minecraft spiller jeg på min Xbox.

Jeg elsker at spille Minecraft fordi jeg kan bruge min fantasi og være med til at bygget noget som jeg selv har oplevet og jeg syntes det er mega sjovt.

Jeg har læst og forstået reglerne og jeg kan godt lide reglerne, fordi jeg syntes i har været inde omkring alt.
Regl nummer 2: (Respekter naboerne) Den er god fordi jeg har oplevet at andre har greifet min egen konstruktion, eller har bygget meget tæt på min egen bygning.

Jeg kan også godt lide at i har et sammenhold på serveren, og det vil jeg gerne være en del af fordi jeg kan få nogle nye venner.

Jeg er blevet afvist engang men nu prøver jeg og ansøge igen og må bare håbe på jeg må joine jeres server :)

Venlig hilsen: Frederik (Mavilai)
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøgning

Post by Pars »

Jeg synes at den lyder fornuftig nu, så den er godkendt. Fang en admin/mod ingame til en test
Post Reply