crafters.dk - The Movie
- CasperSK
Re: crafters.dk - The Movie
Kig forbi hayo maziaki huset og 100 meterskoven langt vest for maze
we've tried nothing and we're all out of ideas.
- Ninjastick
Har du så også lavet en stor, fed, honningædende bjørn <3?CasperSK wrote:Kig forbi hayo maziaki huset og 100 meterskoven langt vest for maze
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Pars
Jeg sætter min lid til at der er nogen derude som kan fixe det, ellers må jeg finde nodeblokken fremFedeAnderzen wrote:Ja den spiller ikke helt som den skal, men trods alt bedre end den har gjort så nogen har da stillet nogen af tonerne tilbage, ellers må du i sommer musikskolePars wrote:Alley Cat skal fintunes hvis den skal med... nogen der er gode til toner og som evt. kan justere den? Jeg har ikke set Repeter online i lang tid, det var ham der kunne det med tonerne.. jeg kunne "kun" det med teknikken.FedeAnderzen wrote:Husk at få Alley Cat med.
Og så er der jo også Star Wars temaet
- CasperSK
Ninjastick wrote:Har du så også lavet en stor, fed, honningædende bjørn <3?CasperSK wrote:Kig forbi hayo maziaki huset og 100 meterskoven langt vest for maze
Nej dog ikke, jeg har bare plantet en meget tæt og høj skov fra mit hayo maziakihus helt over til mit projekt "the Sun"
Vil lige se om ikke også jeg kan få gjort the Sun færdig, men der skal jeg nok bruge hjælp
we've tried nothing and we're all out of ideas.
- CptTomatoKing
Der er mange der syntes at undervands byen er nice men jeg tror at det er bedst at vente med at lave video med den ind til der er lavet noget i del Gamma - der ska nok også kikkes på detaljerne i del Alpha og Beta..
⚒ To mine, or not to mine...
- xcanner
Er bange for at undervandsbyen er for mørk, men kan da lave en prøve optagelse !007mads1 wrote:Der er mange der syntes at undervands byen er nice men jeg tror at det er bedst at vente med at lave video med den ind til der er lavet noget i del Gamma - der ska nok også kikkes på detaljerne i del Alpha og Beta..
It's all about the community
- CptTomatoKing
Detaljerne...xcanner wrote:Er bange for at undervandsbyen er for mørk, men kan da lave en prøve optagelse !007mads1 wrote:Der er mange der syntes at undervands byen er nice men jeg tror at det er bedst at vente med at lave video med den ind til der er lavet noget i del Gamma - der ska nok også kikkes på detaljerne i del Alpha og Beta..
⚒ To mine, or not to mine...
- Wufei
Jeg har fået lavet pagoderne færdige, så nu skulle Kina området gerne være færdigt, lige på nær et større skib i havnen. Hvis det er, kunne der evt. laves en portal dertil?
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
E = MineCraft² | That guy with the rocks.