Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Xuno

Ansøgning

Post by Xuno »

Dit Navn: Peter

Dit Minecraft Navn: Xuno123

Alder: 25

Sted: Roskilde

Interesser: Venner, hardball, minecraft, kæresten.

Minecraft erfaring:
Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid?
Jeg har spillet minecraft i nogle måneder efterhånden, har fulgt med på youtube og har ofte en minecraft video kørende ved siden af imens jeg spiller, så jeg kan hente inspiration imens. Jeg har primært spillet singleplayer og er faktisk først i dag begyndt at leder efter multiplayer servere. Jeg søger et modent og legit community, da jeg gerne vil arbejde for mine bygninger.

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her:
Kender desværre ikke nogen, men det er jo meningen at det skal ændre sig.

Hvorfor vil du joine vores server:
Som sagt, søger jeg et modent (meget gerne dansk) community, hvor jeg kan hjælpe til og få inspiration fra andre. Har en del idéer til ting jeg vil prøve at bygge. Jeg deltager aktivt i chatten og er også gerne med på noget sjov og ballade :) Havde da også en hyggelig aften med at gå rundt og kigge på serveren og snakke en smule, med nogen af dem der var online. (Da jeg endelig fik styr på mit "Out of memory" problem).

Fra nogen af de ting jeg kan læse her på forumet tror jeg at jeg vil passe meget godt ind :)

Har du læst og forstået reglerne?
Jeps, læst og forstået :)

Personligt:
Jamen, som sagt, jeg hedder Peter, er 25 år gammel og bor pt. i Roskilde. Jeg læser til bygningsingeniør på ingeniørhøjskolen i København og mangler kun mit sidste semester før jeg er færdig :) I min fritid er jeg sammen med venner og kæresten, men når jeg endelig får fri fra hende bruger jeg gerne tiden på minecraft. Jeg er generelt meget social og kan godt lide at møde nye mennesker. Jeg har god/plat/sort/(indsæt positiv ting) humor og har da også lidt kreativitet i mig som gerne kommer til udtryk ingame :)

Anyway, ser frem til at høre fra jer.

Peter (Xuno123) :)
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
MightyPete

Re: Ansøgning

Post by MightyPete »

Fin ansøgning :)
Gode vibes
miscje

Post by miscje »

Kanon ansøgning! Jeg godkender den, men så håber jeg også du har nogle tips til en fellow bygningsingeniør-studerende som mig. Jeg begynder på femte semester nu her i Odense. ;)

Hop ind på serveren og fang en admin/mod, som kan hjælpe dig igennem resten.
You stay classy
julemand101

Post by julemand101 »

Promoted
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply