PVP Spawn
- CasperSK
PVP Spawn
I dag udspillede der sig et større drama i pvp spawn. Jeg skal ikke komme ind på hvem eller hvad der foregik, da det hele blev løst i en rundkreds i spawn og meget girafsprog.
Men det hele bundet mere eller mindre i at man kan gå på hegnet i pvp spawn. Casper1lt nævnte så at han synes det kunne være en god ide at hegnet blev hævet så man ikke kan gå rundt oppe på det.
hvad siger Xcanner til dette, betragt det som lidt konstruktiv kritik.
//CasperSK
Men det hele bundet mere eller mindre i at man kan gå på hegnet i pvp spawn. Casper1lt nævnte så at han synes det kunne være en god ide at hegnet blev hævet så man ikke kan gå rundt oppe på det.
hvad siger Xcanner til dette, betragt det som lidt konstruktiv kritik.
//CasperSK
we've tried nothing and we're all out of ideas.
- julemand101
Re: PVP Spawn
Hvis man går rundt på hegnet og derfor tror at man spiller smart fordi man ønsker at gå på "kanten" af vores regler så har man ærlig talt selv bedt om at blive slået ned i PvP efter min mening.
Synes ikke der er mere at sige i den sag. Hvis vi hæver hegnet bruger folk bare en blok til at komme op og smadre derefter blokken. Så du løser intet ved at hæve det.
Synes ikke der er mere at sige i den sag. Hvis vi hæver hegnet bruger folk bare en blok til at komme op og smadre derefter blokken. Så du løser intet ved at hæve det.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- CasperSK
skal det forståes som at det er ok at slå på folk der står på kanten?
det jeg mente var at mange står og holder vagt på hegnet og med det samme der er nogen i kamp bliver der stormet fra hegnet ud og slås, og så tilbage i sikkerhed.
det jeg mente var at mange står og holder vagt på hegnet og med det samme der er nogen i kamp bliver der stormet fra hegnet ud og slås, og så tilbage i sikkerhed.
- miscje
I skal huske, at man ikke må løbe tilbage i sikkerhed. Hvis man jagtes til spawn, må man dræbes derinde...
You stay classy
- CasperSK
jaja, men når man bare kan teleporte er det jo ikke noget problem. altså i burde næsten tage en dag og kigge. det er lidt som at se de her baby skilpadder prøve at nå vandet
- julemand101
I må gerne slå på folk der står på hegnet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Marcus007363
Det er jo ikke tilladt at bygge indenfor 20 blokke fra hegnet af pvp spawn så man bryder jo en regel hvis man brygger nogle blokke op for at komme op på hegnet. Eller er det mig der er helt galt på den?julemand101 wrote:Hvis man går rundt på hegnet og derfor tror at man spiller smart fordi man ønsker at gå på "kanten" af vores regler så har man ærlig talt selv bedt om at blive slået ned i PvP efter min mening.
(y)
- julemand101
Hvis en person bygge en blok og fjerner den igen er det ualmindeligt trælst arbejde at skulle finde lige præcis det sted hvor det er sket hvilket ingen admins vil gøre. Derfor tror jeg ikke på at vi kan håndhæve byggereglen i dette tilfælde da det hegn er temmelig stort.
- theturtleguy
Kommer det med hegnet så ind på regelsiden under Information eller må man bare selv kigge herinde?
- julemand101
Skal se på det. Men ærlig talt så synes jeg godt nok i strammer den hvis reglerne skal være så præcise. Det næste bliver i finder et til hul i reglerne som i kan udnytte på det groveste. Fx dengang en havde fået en ven til at bruge xray og så kommunikere med ham om hvor han skulle grave. Derved påstod han at han ikke havde brugt xray og derfor ikke kunne bannes.