hey

Alt ikke releteret til Minecraft eller crafters.dk.
Relgus

Re: hey

Post by Relgus »

det bliver ikke til noget lige forløbnit at jeg får en ny computer :cry:
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
julemand101

Post by julemand101 »

mallar wrote:det bliver ikke til noget lige forløbnit at jeg får en ny computer :cry:
En skam. Hvad computer har du i øjeblikket? Kan jo være der kan foretages en opgradering hvilket typisk er billigere.

Jeg vil dog gerne takke dig for at starte tråden da jeg selv står og er ved at købe computer og kendte slet ikke topdata. Så jeg har selv fundet en computer i dag hos dem og kontaktet dem angående yderligere information om hardware fra dem. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Relgus

Post by Relgus »

en gammel acer 2-3 år gammel :)
julemand101

Post by julemand101 »

Stationær eller bærbar?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Hvis det er den jeg tror så er den stationær :P
To mine, or not to mine...
Relgus

Post by Relgus »

Stationær 4 gb ram 1000 gb hardisk og masse andet :oops: men det er det kan kan godt køre minecraft men lagger lidt og kan heller ikke køre mw2 og black opps og sådan noget :shock:
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Hvad med CPU og grafik kort?
To mine, or not to mine...
Relgus

Post by Relgus »

jule hvad for en har du da lige nu :?: :D
julemand101

Post by julemand101 »

Min egen stationære computer er følgende vidunder. Jeg købte den brugt for en del år siden men så vidt jeg kan se er den produceret i år 2000 så den er jo 11 år gammel efterhånden. Den kører skam stadig fint selvom youtube må nøjes med 240P og Firefox 5 kører lidt sløvt generelt. Dog er den stadig glimrende til at spille musik:

Code: Select all

Intel pentium 3 - 800 Mhz
512 Mb RAM
2x20 + 30 gb diske
Grafikkort - NVIDIA Gefore 440MX
Sound Blaster Audigy Player
Min bærbare er lidt kraftigere. Den er (som nogen nok allerede ved) for nyligt sendt til reparation for at få udskiftes blæseren. Det er ellers den computer jeg bruger mest og til mine studier. Den er snart 3 år gammel men fungerer uden problemer både alene og sat til min eksterne 1920x1200 skærm (med HDMI). Den kan sågar stadig game mange nye spil hæderligt så længe man holder sig til indie spil:

Zepto Mythos A15:
Intel Core 2 Duo P8400 2,26 GHz
4 GB DDR2 PC6400 800MHZ
NVIDIA Geforce 9600M GT
250GB SATA 2,5" 7200 RPM
Intel WiFi 533AN
Den stationære computer jeg sidder ved lige nu er mine forældres computer som alle deles om. Det er derfor også svært altid lige at have adgang til denne maskine så derfor er jeg ikke så meget online for øjeblikket. Denne maskine er dog også den kraftigste:

MM-Vision.dk stationær computer
Intel Core i7 CPU 860 2.80 GHz
4 GB DDR3 (kan ikke lige huske hastigheden)
NVIDIA GeForce GTX460 1GB
1 TB harddisk
Jeg ved endnu ikke i alle detaljer hvad for en computer jeg skal have købt så derfor vil jeg ikke lige komme med nogen detaljer der. :)
Relgus

Post by Relgus »

okay finder lige ud af hvad min har i morgen men fordi jeg gerne ville have en ny er at kan ikke spille de spil som jeg gerne vil ud over minecraft som den dårligt kan køre. den kan ikke trække wow eller mw2 og sådan noget :o men har kun haft 1 problem med min acer. min mor og far mener at jeg skal have et job før jeg kan købe den. :evil: bor jo uden for en by der hedder hobro ;) hvor der ikke er så meget at lave :P

007mads1 ved hvordan min computer køre minecraft :D
Post Reply