hej
Dit Navn: Kristian Jensen
Dit Minecraft Navn: Kristel123
Alder: 14
Sted: Odense
Interesser: minecraft!, vennerne, Wow, css,
Minecraft erfaring: jeg kan sku ikke rigtig huske hvor meget jeg har spillet minecraft men jeg har spillet det i godt over 1 og et halvt år. Mig og en af mine venner har også spillet det en del sammen over lan og vi har en kæmpe world. så jeg har en del kendskab til bukkit osv.
Venner på serveren? har ikke nogen inu men det får jeg helt sikkert. jeg kan nok også godt lokke en af mine venner til vis det er
Hvorfor vil du joine vores server: jeg vil gerne joine jeres server fordi den ser rigtig god ud og det ser også ud som om der er en rigtig god community! og så self. fordi jeg gerne vil have nogen at spille med og have det sjovt istedet for at sidde og spille singleplayer hele tiden.
Har du læst og forstået reglerne? jep jeg har lige siddet og læst jeres regler og FAQ igennem ser fornuftigt ud.
har lige et spørgsmål. er der pvp over det hele på worlden eller er det kun et bestemt sted?
yderligere information om mig. ja, jeg bor i Odense. jeg er enebarn. og jeg går i 8 klasse. i kan også adde mig på skype vis i har lyst under navnet: Kristianjensen123 jeg elsker minecraft fordi man kan så mange ting og det er så frit (og så fordi det er så pisse sjovt at spille sammen med andre! (: ) og så bliver man sindsygt afhængig . jeg har også en hund.
jeg håber det er iorden jeg brugte noget af jeres template til ansøgning
hvad jeg ser frem til: jeg ser frem til at spille sammen med alle jer andre og have det hyggeligt
ses ingame! (håber jeg vis min ansøgning bliver accepteret )
venlig hilsen Kristian P. Jensen (Kristianjensen123)
ansøgning for Mig :)
- Kristel123
ansøgning for Mig :)
Last edited by Kristel123 on 21 May 2015, 23:09, edited 2 times in total.
- kirkhammer
Re: ansøgning for winerdoze :)
ansøgning godkendt kom på server og snak med mod/admin om testen
The kirkhammer has spoken.
- Pars
- Rekalty
Re: ansøgning for winerdoze :)
Og banned... Nogle mennesker spilder ikke tiden.