Ansøgning Af Klaus96 ''The legend d:''

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Klaus96

Ansøgning Af Klaus96 ''The legend d:''

Post by Klaus96 »

Navn: Klaus

Hjem: Bogense (NORDFYN)

Minecraft navn: Klaus96

Fødselsår og dato: 14 october 1996.

Aka Jeg er 14 år.

Mit skypeNavn er: Klaus.Hansen48

Hvorfor vil jeg ind på serveren?: Jeg har spillet minecraft et stykke tid, og man føler sig lidt ensom når man har lavet et nyt world og man arbejder på sit hus. Så jeg har længe søgt en server hvor der er gode adminstratorer og hvor der kan gøre handling mod spiller som ødelægger bygninger og snyder.
Jeg har også søgt efter en server med gode commands. Og det har i jo tydeligvis (;

Har jeg læst og forstået regler?: Jada d: De ser gode og fornuftige ud.

Andet om mig: Jeg er en 14 årig dreng. Jeg bor i en lille by der hedder bogense. Jeg går meget op i eletronik og computere. Jeg har spillet minecraft siden: Minecraft Classic. Jeg går i 8 klasse. Og min fremtidige planer indgår helt klart elektronik.
Efter 9 klasse vil jeg søge ind på HTX (Odense Tekniske skole). Forresten: Jeg kan nogen gange være svært at få kontakt med mig i ingame. Nogen gange bliver jeg så opsat på at gøre mit hus flot at jeg ikke følger med i chatten. Håber ikke det her påvirker min mulighed for at komme ind på serveren. :(

En af mine venner (Winerdoze) Er ved at blive forfremmet så han kan spille på serveren. Ellers har jeg ikke flere venner på serveren, men regner med at få en masse nye venner inde i spiller (:

I min fritid: Spiller jeg fodbold. Call of duty BO, Minecraft. Jeg spiller også Xbox (Hvis i vil ''game'' med mig er mit gamertag Klaus96 (SURPRISE!!!:D)

Andet: Tror jeg ikke, kan ikke komme på andet (:

Men håber bare at jeg kan spille sammen med jer i det her dejlige spil!

Hilsen Klaus Ørgaard Hansen (Klaus96) :P
Last edited by Klaus96 on 24 Jul 2011, 20:05, edited 11 times in total.
kirkhammer

Re: Ansøgning

Post by kirkhammer »

kig evt på din vens ansøgning og skriv lidt mere på din egen din ven spiller lige pt ikke på vores server da han ikke er blevet promoted endnu men hans ansøgning er godkendt....
The kirkhammer has spoken.
Pars

Re: Ansøgning Af Klaus96 ''The legend d:''

Post by Pars »

godkendt
Post Reply