ansøning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
sizehuman

ansøning

Post by sizehuman »

Navn: vincent skovgaard

Minecraft navn: vincent2720

Alder: 14 år

Sted: Sjælland, København

Interesser: Minecraft, foto, graffiti, NFL, frisbee o.m.a.

Om mig i minecraft:
Jeg har haft minecraft i et år måske, har meget bare spillet single player, men nu ville jeg gerne prøve noget nyt og se andres ting. Jeg er meget kreativ og kan godt lide at at lave vilde ting, jeres sever ser virkelig fed ud :) Jeg har ingen venner i minecraft, så derfor vil jeg rigtig gerne joine jeres sever. Har kigget på jeres map, det virker bare mega fedt og kan se at i er mega kreative. En af mine egne ynglingsting jeg har bygget i minecraft er et træhus bygget på toppen af et meget højt træ, hvor jeg har lavet en minevogn, der kører op og ned fra træhuset. Synes selv det fedt. jeg har kigget på jeres sever, med sky wold og pvp det virker mega fedt og kreativt :)

Om mig: jeg er en meget sjov og kreativ person og drømmer om at blive fotograf som voksen, jeg er altid glad og er meget dygtig og hurtig til at bygge i minecraft. Jeg skal op i 9. klasse, og bor i københavn som sagt. Jeg kan godt lide et sjovt fællesskab og hænge ud med vennerne. Jeg bruger meget tid foran computeren så kommer nok til at joine jeres severe meget. Ellers går jeg lidt til kajak polo. Jeg er på mac og har ret meget forstand på det så jeg ville måske kunne hjælpe nogle af jeres bruger ting og sager. Jeg er fuld af gode ideer og sjove påfund. jeg spiller også på Xbox hvor hvor jeg spiler black ops, nfl, fifa og alle mulige andre spil.

Jeg har læst jeres regler og forstået dem og syntes virkelig de virker gode og fornuftige.
håber vi ses
mvh vincent2720 :)
Last edited by sizehuman on 26 Jul 2011, 01:24, edited 3 times in total.
CptTomatoKing

Re: ansøning

Post by CptTomatoKing »

Ansøgning alt for tynd.. Kik på ansøgnings eksemplet og dem der er blevet accepteret/promotet :)
To mine, or not to mine...
sizehuman

Post by sizehuman »

har skrevet noget mere på den nu
miscje

Post by miscje »

Prøv at opstille det lidt mere overskueligt. Se fx ansøgningseksemplet. Det virker rodet nu, og man har slet ikke lyst til at læse det. PS: Husk Stort begyndelsesbogstav, komma og punktum.
You stay classy
sizehuman

Post by sizehuman »

ok
sizehuman

Post by sizehuman »

har rettet den.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »