Dit Navn: Martin
Dit Minecraft Navn: TheSuperHero
Alder: 14
Sted: Nordsjælland
Interesser: minecraft, generelt pc spil.
Minecraft erfaring: Ja, jeg har spillet minecraft siden jul. Både singleplayer, og multiplayer på minecraftsquare.com
Hvor har du hørt om crafters.dk: minecraftsquare.com. Jeg læste nogle andre spillere skrive om den i chatten, og syntes den lyd god og fornuftig.
Venner på serveren? nej, har i det hele taget ikke ret mange venner der spiller minecraft.
Hvorfor vil du joine vores server: Siden jeg ikke har så mange venner i minecraft-universet, ville det jo være en ideel chance for at få nogle på denne server. Jeg synes at jeres bygninger er rigtgig flotte og vil gerne give en hånd med i en af byerne. En tredje grund er at jeg synes det er en god ting at i har white-list, for jeg hader at være ud at udforske og komme jeg til et smadret hus.
Har du læst og forstået reglerne? ja, jeg har læst og forstået reglerne.
M.V.H
Martin - TheSuperHero
Ansøgning "TheSuperHero".
- Relgus
- Rekalty
Re: Ansøgning "TheSuperHero".
Jeg tror, at det han prøver at spørge om er, hvad har du lavet i minecraft siden du startede med at spille i julen? Hvad har du bygget, osv.
- TheSuperHero
altså skulpturer osv.?
Jeg har ikke bygget sådan nogle store ting, men bare lært spillet at kende og kigget på torurials
Er der ikke lige nogen der kan se om den er i orden
Jeg har ikke bygget sådan nogle store ting, men bare lært spillet at kende og kigget på torurials
Er der ikke lige nogen der kan se om den er i orden
- TheSuperHero
har kigget i andre ansøgninger og så at andre satte billeder ind af deres huse, så det ville jeg også lige..
så i kunne se hvad jeg har bygget.
mit hus:
Jeg har selvfølgelig selv fundet alle materialer til huset
så i kunne se hvad jeg har bygget.
mit hus:
Jeg har selvfølgelig selv fundet alle materialer til huset
- Rekalty
Det ser da helt hyggeligt ud, den kan jeg godt godkende, smut ind og fang en admin/mod, så du kan blive testet i reglerne