Det kan jeg godt huske hvis jeg tænker på de samme som dig .julemand101 wrote:Skal se på det. Men ærlig talt så synes jeg godt nok i strammer den hvis reglerne skal være så præcise. Det næste bliver i finder et til hul i reglerne som i kan udnytte på det groveste. Fx dengang en havde fået en ven til at bruge xray og så kommunikere med ham om hvor han skulle grave. Derved påstod han at han ikke havde brugt xray og derfor ikke kunne bannes.
PVP Spawn
- Marcus007363
Re: PVP Spawn
(y)
- julemand101
Reglerne er gjort mere præcise hvad angår definitionen på spawn området i PvP.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Ninjastick
julemand101 wrote:Skal se på det. Men ærlig talt så synes jeg godt nok i strammer den hvis reglerne skal være så præcise.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Kachuu
14. Vi har ingen alderskrav, dog ønsker vi at du opfører dig modent og forstår at du på serveren er en del af et samfund. Vi forbeholder os dog retten til at afvise din ansøgning, hvis vi føler du ikke er moden nok.
Troede alle var enige i denne regel da de joinede serveren. Folk er åbenbart ikke modne nok til at kunne opføre sig ordenligt i pvp.
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
- niclas3214
Hader folk der finder brud i reglerne og udnytter dem som jule lige sagde.
Det er simpelthen åndsvagt at bruge snyd på serveren når de bliver opdaget på et eller andet tidspunkt.
Det er også imod reglerne.
-Niclas3214
Stavefejleren<3
Det er simpelthen åndsvagt at bruge snyd på serveren når de bliver opdaget på et eller andet tidspunkt.
Det er også imod reglerne.
-Niclas3214
Stavefejleren<3