Dit Navn: Søren
Dit Minecraft Navn: 05052010
Alder: 18
Sted: Sjælland
Interesser: Gaming, sidder meget på skype med vennerne.. Kan godt lide idræt og at være aktiv, Selv om det måske mest bliver foran skærmen Nej men jeg kan godt lide at spille fodbold..
Minecraft erfaring: Jeg har spillet på et par servere før og er sådan rimelig godt inde i det hele. Har dog mest spillet singleplayer. Har bl.a spillet på [Swedish] GalaxyONE hvor jeg har været med til at konstruere et kæmpe rumskib. Har også været med til at bygge en miniversion af manhatten. Vi huggede alle materialerne selv, så det tog pænt lang tid.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem venner.
Venner på serveren? Zakulle
Hvorfor vil du joine vores server: Har spillet mest singleplayer som sagt og vil derfor gerne i gang ordentligt på en rigtig server. Vil meget gerne til at bidrage med en masse fedt Jeg synes der er rigtig god struktur og orden på serveren. Efter at have snakket med min ven lyder det som om at spillerne er meget modne og har det fint med hinanden.
Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har læst og forstået dem
Ansøgning
- Pars
Re: Ansøgning
Der mangler noget kød på din ansøgning. Kan du fx skrive noget om hvad du har bygget og nævne de serverere du har spillet på?
ikke godkendt på nuværende tidspunkt
ikke godkendt på nuværende tidspunkt
- Cyndrom
Re: Ansøgning
Synes den ser ganske fin ud nu, så godkendt herfra