Navn : Sebastian
Minecraftnavn : ArtySmarty
Alder : 15
Sted : Thy, Nord/Vest Jylland.. Har også boet på Bornholm i rimelig lang tid.. Men nu går mit liv videre i Jylland
Interesser : Pc, minecraft, tf2, wow, cykling mm. Begyndt med at spille lidt Garry's mod
Minecraft efaring : Har spillet ca. 2 Måneders singleplayer.. Har købt min bruger for ca. 1 år siden og har spillet på et par servere.. Har ca spillet på den ene server 3 måneder.. Første gang jeg prøvede Minecraft var på min skole, hvor en af mine venner spillede det.. Så tænkte at det så da meget sjovt ud, så det vill jeg da også prøve.. og siden da har jeg spillet det..
Hvor har jeg hør om crafters.dk : minecraft.dk
Venner på serveren : ingen.. Men det kommer der!
Hvorfor vil jeg joine servere? : Fordi den er dansk og lyder til at Owneren ser ud til at have styr på sådan
noget, og at jeg vil prøve en ny server.. Som er dansk!
har jeg læst og forstået reglerne? : Ja.. men skal læse dem et par gange for at huske 100%
Mere om mig : Som sagt Hedder jeg Sebastian og er 15 år... Jeg sidder meget ved min pc, for jeg går meget op i det... men engang imellem er jeg ude og cykle lidt, for man skal jo have lidt motion .. Jeg har ikke en stor familie, men det kan jeg sagtens leve med.. For en lille familie = Mere hygge .. Stor familie = Ikke så meget hygge... Kan også rigtigt godt lide at høre musik og har faktisk været med til at lave noget .. tjek det ud her http://www.youtube.com/user/BMMusicDk.. Det var så min Anden ansøgning.. Håber den blev bedre
Ansøgning nr.2
- Cyndrom
Re: Ansøgning nr.2
Du måtte gerne skrive lidt om hvad ville lave på serveren Sebastian, men ellers godkendt herfra.
- ArtySmarty
Re: Ansøgning nr.2
Jamen jeg har før lavet en kæmpe bogreol og kan sagtens lave andre ting i stor størelse vis jeg fik tingene til det.. og så kan jeg godt lide at lave små huse og lidt figure