Tilmelding M136

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
m136
Posts: 2
Joined: 26 Jul 2011, 11:17

Tilmelding M136

Post by m136 »

Dit Navn: Mathias

Dit Minecraft Navn: M136
Alder: 10

Sted: Østjylland

Interesser: Spil, computer, minecraft, wow, Terraria, XBOX360 Halo, m.m. Fodbold, svømning, fiskeri

Minecraft erfaring: Har spille mincraft i ca. 1½ år både single og multiplayer på en hel del andre servere...ligeledes har nogle af mine venner en egen server.....dog ser denne meget fed ud ;)

Hvor har du hørt om crafters.dk: en hjemmeside....
Venner på serveren? kun en delvist...Simo166A, men det kunne være sjovt med nogle flere :mrgreen:

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har været inde på en del andre servere, men jeres server ser rigtigt fed og nice ud. Jeg synes bygninger m.m. er godt lavet og derudover er det fedt med en dansk server. Endnu en ting er at der ikke er nogen grifers......det har været rigtigt trels på de andre servere....

Har du læst og forstået reglerne? YEP er forstået :geek:

En god bygning tager tid....så det er nederen at få den ødelagt..
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Tilmelding M136

Post by xcanner »

Hvilken hjemmeside har du hørt om crafters.dk? Vi har ingen på serveren der hedder "Simo166A"?
It's all about the community
User avatar
m136
Posts: 2
Joined: 26 Jul 2011, 11:17

Re: Tilmelding M136

Post by m136 »

Hej Igen

Jeg spillede med ham "Default", vidste ikke at han ikke var medlem.....men jeg har snakket med Sweekify...han har sagte jeg skulle gå ind på crafters.dk og lave en tilmeldingen. Jeg har fundet crafters via en søgning på nettet for "minecraft servers", ligeledes har en af dem jeg har spillet med nævnt jer. Han har dog ikke været inde på crafters... 8-)
Håber det hjælper lidt på dit spørgsmål....(min far har hjulpet mig med ansøgningen...)
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Tilmelding M136

Post by julemand101 »

Afvist. Jeg vil ikke lukke 10 årige ind på serveren uanset hvor meget moden de mener de selv er. Eneste undtagelse er hvis de kender nogen på serveren som kan sige god for dem. Alene det at m136 påstår at have brugt en uge på den her ansøgning og skulle have hjælp til det siger meget godt at han ikke er moden nok.

Men jeg lader ansøgningen stå og så kan det være en anden admin/moderator har en anden holdning.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply