Ansøgning Lemmewinks

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Lemmewinks

Ansøgning Lemmewinks

Post by Lemmewinks »

Mit navn: Mathias Hindsgaul

Minecraft navn: Lemmewinks

Alder: 14

Sted: Sjælland, Jystrup (tæt på ringsted )

Interesser: på computer spiller jeg Tf2, Minecraft, League of legends, Heroes of Newerth, Garry's mod Terraria og san andreas multiplayer. på xbox360 spiller jeg Fifa11 og Skate 3. jeg går til fodbold og i min fritid skater jeg. :o

Minecraft erfaring: jeg har spillet i et halvt år, spiller mest multiplayer, jeg har lavet skibe, huse, redstone ting, malerbutik, ultralonic shop, minecart rail og en cactus farm :lol:

Hvor har du hørt om crafters.dk? jeg har hørt om crafters dk fra mine venner :P

Venner på serveren: Rexxi1997, casemodclan, outbreak1997.

Hvorfor vil jeg joine server?: fordi 3 af mine venner spiller på den og jeg har været inde på den i default og det ser vildt fedt ud med de forskellige worlds.

Har du læst reglerne: Ja jeg har læst reglerne :ugeek:

Ekstra om mig selv: Jeg skal gå i 8 klasse, jeg har 2 brødre og mine forældre er skilt. Jeg ser meget smosh fordi det er totalt flækkeren, og laver også selv nogle små videoer med casemodclan og en anden dude som ikke har minecraft. jeg kan godt lide spil hvor man selv kan lave mange a tingene, terraria, garry's mod og minecraft.

håber vi ses, Lemmewinks.
Last edited by Lemmewinks on 28 Jul 2011, 22:35, edited 4 times in total.
Marcus007363

Re: Ansøgning Lemmewinks

Post by Marcus007363 »

Hejsa mit navn er marcus007363 og nu er jeg ikke moderator eller admin men de fleste ansøgninger jeg har set med den mængde tekst har de skrevet at den skal være længere nogengange lykkes det men alligevel kan jeg også tage fejl og måske var de andre kortere. Ps: Jeg siger ikke din ansøgning er dårglig tag helere imod det som et råd.
(y)
Rekalty

Post by Rekalty »

Som Marcus rigtigt siger, er de fleste ansøgninger med så lidt indenhold afvist ret hurtigt...

Edit: Jeg kan stadig ikke godkende din ansøgning, men prøv at fang en anden mod/admin, og bed dem se på det.
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

Jeg må selv sige at det ligner nu at den er god nok men som jeg skrev tidligere er jeg ikke moderator eller admin så dette er mine sidste ord inde på denne aplikation.
(y)
Pars

Post by Pars »

Jeg ved ikke om der er kommet mere indhold på, siden Rekalty sidst tjekkede, men jeg synes at den ser fin ud nu. Godkendt -fang en admin/mod ingame for at få en test og måske en promote ;)
Post Reply