Torches der lyser op i hånden.
- Marcus007363
Torches der lyser op i hånden.
Hej jeg har set en singleplayer mod som gør at hvis man holder en torch i hånden så lyser den op. Men her kommer problemet denne mod virker også i multiplayer men kun privat så derfor vil jeg vide om sådan en mod er tilladt at have aktiveret den gavner kun selve spilleren så vil gerne vide om den er tilladt.
(y)
- julemand101
Re: Torches der lyser op i hånden.
http://www.crafters.dk/?page_id=786
Generelt acceptere vi ikke klient mods og hvis det bliver opdaget er det perm ban.Du må ikke bruge exploits på serveren. (Snyd, X-Ray, udnytte bugs/fejl i spillet, osv.).
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Marcus007363
Jamen det lyder godt. Så ved alle det der tæser denne topic. Inklusiv mig
EDIT: Jeg vidste godt det der med exploits men vidste ikke om den stadig kunne blive accepteret det var det samme med den der specielle singleplyer map som nogen engang spurgte om var tilladt.
EDIT: Jeg vidste godt det der med exploits men vidste ikke om den stadig kunne blive accepteret det var det samme med den der specielle singleplyer map som nogen engang spurgte om var tilladt.
(y)
- julemand101
Er ikke sikker på jeg forstår hvad det er for en episode du hentyder til?Marcus007363 wrote:Jamen det lyder godt. Så ved alle det der tæser denne topic. Inklusiv mig
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Marcus007363
Jeg finder den lige vent et øjeblikjulemand101 wrote:Er ikke sikker på jeg forstår hvad det er for en episode du hentyder til?Marcus007363 wrote:Jamen det lyder godt. Så ved alle det der tæser denne topic. Inklusiv mig
(y)
- Marcus007363
viewtopic.php?f=19&t=147 fandt den. Den er pænt gammel men alligevel.
(y)
- julemand101
Ah den episode. Der er også nogle der bruger improved chat men jeg er ikke glad for det. Igen, hvis jeg opdager at nogen bruger noget så er det fordi det har haft en påvirkning på serveren og derfor ikke noget vi vil have. Hvorimod hvis jeg ikke opdager det så er det ikke noget der har påvirket serveren på nogen måde og derfor ved jeg intet om det. (så på den anden side er det et spørgsmål om i tør bryde reglerne og frygte at jeg opdager det)
Hvad angår det med plugin vi snakker om i denne sag så lad vær. Hvis du bruger sådan et mod laver den en falsk belysning på blokkene hvilket serveren ikke kan se. Vores AntiXray mod fungerer på den mode at de blokke der kommer lys på vil den lave om til rigtige blokke og ikke bare sten. Det betyder at folk der graver i mørke aldrig vil finde andet end alm. sten når vi har det aktiveret. Så hvis du bruger et klient mod der giver dig lys så vil vores AntiXray ikke opdage det og du vil derfor kun finde sten.
Hvad angår det med plugin vi snakker om i denne sag så lad vær. Hvis du bruger sådan et mod laver den en falsk belysning på blokkene hvilket serveren ikke kan se. Vores AntiXray mod fungerer på den mode at de blokke der kommer lys på vil den lave om til rigtige blokke og ikke bare sten. Det betyder at folk der graver i mørke aldrig vil finde andet end alm. sten når vi har det aktiveret. Så hvis du bruger et klient mod der giver dig lys så vil vores AntiXray ikke opdage det og du vil derfor kun finde sten.
- xcanner
Meget har ændret sig siden daMarcus007363 wrote:viewtopic.php?f=19&t=147 fandt den. Den er pænt gammel men alligevel.
It's all about the community
- Marcus007363
Det har du ret i men det er stadig et exempel og forresten xcanner hvorfor svarer du ikke på min besked?xcanner wrote:Meget har ændret sig siden daMarcus007363 wrote:viewtopic.php?f=19&t=147 fandt den. Den er pænt gammel men alligevel.
Og til Jule nej jeg bruger den ikke.
(y)