Navn : Oscar Wetche
Minecraft navn: DevilJenss
Alder : 14
Sted : Nordjylland, Vesthimmerland
Venner på serveren : AugustQR
Hvorfra jeg kender serveren : Min fætter (AugustQR) taler stort om jer, og det lyder som en dejlig server i har.
Interesser : Jeg er rigtig glad for musik, og jeg spiller selv klaver. At sove er en ting jeg med glæde gør , Jeg er også glad for gaming, og spiller; LoL, Assassins Creed 2, Dragon Age, Warcraft III (Ja det gamle warcraft III ) og så selvfølgelig minecraft.
Erfaring med minecraft : Jeg startede med at bygge pyramider og høje huse i det "gamle minecraft" hvor man kunne bygge alt det man ville. Så prøvede jeg survival mode en weekend hvor det var gratis. Derefter var jeg grebet og har spiller en masse singel player siden. I går købte jeg så efter anbefaling af min fætter minecraft, og da jeg ikke kender nogle servere, og fordi jeres lyder rigtig fornuftig; laver jeg nu den har ansøgning . Jeg vil ikke pro eller noget specielt, men jeg kender det grundlæggende og glæder mig til at spille!
Hvorfor vil du joine vores server? Jeg har hørt at det skulle værre en god server, hvor folk ikke greifer og ødelægger dine ting. Jeg vil også gerne være kreativ, bygge seje og sjove ting og gerne på en dansk server da det er lidt nemmere. Så vidt jeg kan se er jeres server også stor, så det ikke kun er 3-4 personer der er på dagligt.
Arbejde : Jeg er til dagligt Svømmetræner i den lokale svømmeklub.
Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst og forstået alle reglerne.
Ansøgning fra DevilJenss
- xcanner
Re: Ansøgning fra DevilJenss
Godkendt, hop ind på serveren og få en test.
It's all about the community
- bingbingwee
Re: Ansøgning fra DevilJenss
Velkommen.