Shukbob

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
shukbob
Posts: 2
Joined: 29 Jul 2011, 15:51

Shukbob

Post by shukbob »

Navn: Alexander

By: Randers

Alder: 10

Minecraft navn: shukbob

Interesser:gaming, minecraft, HTML, Website, PC

Erfaring: Jeg har spillet Minecraft i cirka 1 ½ år og jeg har altid været vild med multiplayer.
Min ven og mig har en server den er bare ikke så cool som denne.
Men jeg gidder godt og have bygning's rettighedder på denne
i har gode ting og gode regler.

Hvor har du hørt om Crafters.dk fra: MinecraftForum.dk

Venner på server: Ingen men glæder mig til at få nogen.

Hvorfor vil du joine serveren: Fordi at min vens er ikke god kunne ikke finde en god server på nettet andet en denne her.

Har du læst og forstået reglerne: Ja det har jeg.

Andet: Vi kan tale på Skype eller noget andet?
User avatar
Casper98dk
Posts: 1088
Joined: 31 Dec 2010, 13:47
Location: In-game building something.

Re: Shukbob

Post by Casper98dk »

(Jeg er ikke moderator eller admin så jeg har intet at sige) Men jeg er næsten 100% sikker på du skal lave en ny med mere "kød" på :D Jo mere du skriver jo størrer chance er der for at du kommer ind :) Jo prøv at kig på nogle af de andre applications... af dem der er accepteret
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
User avatar
Marcus007363
Posts: 573
Joined: 16 May 2011, 12:51
Location: Danmark

Re: Shukbob

Post by Marcus007363 »

Casper98dk wrote:(Jeg er ikke moderator eller admin så jeg har intet at sige) Men jeg er næsten 100% sikker på du skal lave en ny med mere "kød" på :D Jo mere du skriver jo størrer chance er der for at du kommer ind :) Jo prøv at kig på nogle af de andre applications... af dem der er accepteret
Hey det er min replik :D :lol:
(y)
User avatar
hknurse
Posts: 11
Joined: 21 Nov 2010, 20:29

Re: Shukbob

Post by hknurse »

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel".

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere. Det er heller ikke nogen skam at være ordblind, skriv det gerne i din ansøgning, så vi er klar over det når vi kigger din ansøgning igennem.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Post Reply