Hvorfor er min ven banned?

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
julemand101

Re: Hvorfor er min ven banned?

Post by julemand101 »

winerdoze wrote:og der er ingen måder vi kan gøre det godt på igen?
Nej. Hvis det var en bruger der havde været på serveren i måneder og lavede noget dumt kunne han måske blive tilgivet. Men at nye brugere som dig virkelig klokker i det på den måde tilgiver vi ikke. Jeg er dybt rystet over at der findes sådan nogle idioter som dig og din ven og i burde virkelig skamme jer. Det eneste jeg vil håbe på er at i lære noget af det her og ikke gør det samme ved andre servere. Vær i det mindste glad for at vi ikke rapportere til globale ban lister.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Kristel123

Post by Kristel123 »

nå men tak for denne gang så.
Klaus96

Post by Klaus96 »

Jeg har da ikke lånt min konto ud til ham?
Klaus96

Post by Klaus96 »

Hvorfor tror i jeg har gjort det?
xcanner

Post by xcanner »

Klaus96 wrote:Hvorfor tror i jeg har gjort det?
2011-07-29 10:27:51 [INFO] [VIP][klaus96]:det er winerdoze nu! og hvorfor er jeg banned det er klaus der spilelde på den igår
Jeg kunne poste meget mere tekst som bevis og IP adresser. Lad nu være med at lyve og spille dum!
It's all about the community
Klaus96

Post by Klaus96 »

Ja, mig og winerdoze kender hinanden i virkeligheden og han kender min kode fordi han har været hjemme ved mig og hjælpe mig med at downloade texture packs. Og han gik jo bare ind på min bruger for at finde ud af hvorfor han var bandet af ren nysgerrighed. Og Ja, han har lavet lort og fortjener og blive bannet, det har jeg også men i har givet mig jail, og det er slut nu. Men hvorfor skal det så gå ud over mig?
Kachuu

Post by Kachuu »

15. Du har selv ansvar for din egen Minecraft Bruger, og alle handlinger der kan spores til den.
troede du havde læst reglerne ?
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
julemand101

Post by julemand101 »

Som Kachuu rigtig nok skriver er det dig selv der har ansvaret for din konto. Det er at dele sin konto med andre gør det håbløst for os at vurdere hvem det har gjort hvad så derfor dømmer vi ud fra kontonavnet og derfor komplet ligeglad med hvem der måtte have spillet på den. At du så tillader en banned person at spille på serveren selvom han er banned på sin egen bruger er jo direkte dumt og det er jo til grin din undskyldning med at det kræver din kode for at kunne ordne texture packs.

Forsvind venligst fra serveren begge to. I har intet at gøre her.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Kristel123

Post by Kristel123 »

sut..
Relgus

Post by Relgus »

winerdoze kan du ikke læse hvad jule skriver :evil:
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
Locked