Dit Navn: Lasse
Dit Minecraft Navn: LasseRasmussen
Alder: 14 år
Sted: Odense Midtfyn
Interesser: Spil, Computer, Minecraft, Xbox 360,Ps3,Tv,Musik,Venner
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft siden slutningen af alpha så er ved og være godt erfaren. jeg har spillet virkelig meget single player hvor jeg har levet en rigtig stor by med også nogle rigtige flotte bygningner. Jeg har en meget god ' Minecraft Fantasi ' og når jeg bliver ældre og skal have en uddannelse kunne jeg godt tænke mig og blive noget med byggekonstruktør, så minecraft er en god start .
Venner på serveren? Jeg har spurgt nogle af mine venner om de ikke skulle prøve her ind så en dag skal jeg hjælpe dem. så regner med 1 - 2 .
Hvorfor vil du joine vores server: Jamen det kunne da være godt at vise hvad jeg dur til og måske blære sig lidt:P. Jeg har været på cookie men da jeg ikke var på et stykke tid pga computer problemer bannede de mig :/. og hvis det kunne være så kan man jo måske hjælpe de andre. og lære nogle gode ting. jeg kan lave skibe, figur, Huse , Rumskibe, og Storebygninger og jeg er begyndt og øve mig lidt på en kæmpe borg, men der er meget der skal planlægges forinden .
Ansøgning.
- Rekalty
Re: Ansøgning.
Jamen det er jo bare sådan det skal gøres, den er godkendt