Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
dksoren300398

Ansøgning

Post by dksoren300398 »

Navn: Søren Hitchinson Madsen

Minecraft Navn: Dksoren300398

Alder: 13

Hjemsted: Brørup (Sønderjylland)

Interesser: Programmering, Minecraft, Skydning, Webdesigns, Læsning.

Erfaring i dette spil: En smule

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem 3 venner, der spiller på serveren.

Venner på serveren: BingBingWee, kew04life og sweekify.

Begrundelse af hvorfor du vil spille på crafters.dk: Tjoo, jeg har spillet minecraft i noget tid nu og mine venner spiller en del på crafters.dk, så tænkte at jeg også ville tilmelde mig, så jeg kunne bygge lidt sammen med dem. Jeg har selvfølgelig læst og accepteret reglerne. Jeg har lært dem udenad og venter kun på at jeg kan få lov til at håndhæve dem på serveren.

Extra Info Mit navn er somsagt Søren Madsen og går i 7. klasse. Jeg har 3 søskende. Den ene er 15 år, den anden er 6 år og den tredje er 2 år.
Mine forældre er skilt, så det vil sige at min tredje lillebror bor i Roskilde. Min kat døde idag, så er lidt ked af det. Jeg har lavet en del ting i minecraft bla. et kæmpe indkøbscenter, en stor pyramide, nogle butikker og huse, osv.
Jeg elsker at sidde en Fredag aften med min lillebror på 5 år og lave ting. Det er faktisk nærmest blevet til en tradition.

Har du læst og forsåtet reglerne? Ja!
Last edited by dksoren300398 on 01 Aug 2011, 00:10, edited 2 times in total.
kirkhammer

Re: Ansøgning

Post by kirkhammer »

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel".

Bemærk venligt, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere. Det er heller ikke nogen skam at være ordblind, skriv det gerne i din ansøgning, så vi er klar over det når vi kigger din ansøgning igennem.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
The kirkhammer has spoken.
dksoren300398

Post by dksoren300398 »

Den er rettet nu.
xcanner

Post by xcanner »

Ansøgning godkendt
It's all about the community