Dit Navn: Michael
Dit Minecraft Navn: DCTexas
Alder: 28
Sted: Midtjylland, Herning
Interesser: Computer, minecraft og wow
Minecraft erfaring: Ja. Har spillet det meget i singel player og leget meget med red stone. Har på det sidste spillet online på en dansk "inaktiv" server.
Lige for tiden syntes jeg det er sjovt at lave fuld automatisk metro systemer og tog stationer med mulighed for at vælge flere destinationer.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Google
Venner på serveren? Ingen.. Endnu
Hvorfor vil du joine vores server:
Fordi jeg gerne vil spille på en aktiv dansk server som ikke skifter IP hele tiden eller er slukket
Har du læst og forstået reglerne? Ja har læst og forstået dem
Lidt Extra:
Her er et link til nogle billeder af det jeg går og laver for tiden.
http://s1224.photobucket.com/albums/ee377/mhangaard/
Ansøgning
- xcanner
Re: Ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel" (har du læst reglerne).
Bemærk venligt, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere. Det er heller ikke nogen skam at være ordblind, skriv det gerne i din ansøgning, så vi er klar over det når vi kigger din ansøgning igennem.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Bemærk venligt, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere. Det er heller ikke nogen skam at være ordblind, skriv det gerne i din ansøgning, så vi er klar over det når vi kigger din ansøgning igennem.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
It's all about the community
- xcanner