Ny forumbruger - Schaiffel.

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Schaiffel

Ny forumbruger - Schaiffel.

Post by Schaiffel »

Dit Navn: Jacob

Dit Minecraft Navn: Schaiffel

Alder: 14 år - bliver dog 15 om en måneds tid.

Sted: Østjylland

Interesser: Har spillet badminton i mange år, og er også lige begyndt til tennis. Minecraft har jeg aldrig prøvet før, men har dog fået at vide at det er sjovt - og det regner jeg da også med. Derudover har cyklet med aviser i knap to år for at skrabe lidt penge sammen til mit tøj- og elektronikforbrug. Jeg er ofte sammen med venner, og snakker med dem over Skype flere timer hver dag. Vi kan godt lide at tage lidt pis på hinanden, men samtidig uden det går over stregen. I skolen klarer jeg mig godt, får gode karakterer. og næste år hedder det så 9. klasses eksamen.

Minecraft erfaring: Jeg har kun spillet det en enkelt gang på min brors computer. Han har dog kun den gratis udgave. Jeg prøvede mig lidt frem og fandt ud af de mest basale ting, fx at lave pickaxe, sværd osv. Jeg synes det virkede som et godt spil, hvilket jeg også har fået bekræftet af nogle venner.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem 2 venner, som spiller Minecraft - Jonas og Andreas.

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her: JonasHanberg, AndreasEnggaard, MrRetardo og NicolaiStarcke

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine jeres server fordi mine førnævnte venner også spiller på den, og har fortalt mig, at det er en super-god server, hvor man kan have sine ting i fred, uden de bliver ødelagt. Og da jeg er nybegynder har de også lovet at hjælpe mig meget, så jeg kan blive så god som muligt så hurtigt som muligt.

Har du læst og forstået reglerne? Ja! kan dem ind og ud ;)
xcanner

Re: Ny forumbruger - Schaiffel.

Post by xcanner »

Godkendt og promoted.
It's all about the community
Post Reply