JakseHoff banned....

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Locked
JakseHoff2

JakseHoff banned....

Post by JakseHoff2 »

Sup guys.

I dag prøvede jeg at logge ind på servern, men kunne ikke; banned.
Det er virkelig lang tid siden jeg har spillet, men jeg vil alligevel gerne lige vide hvorfor jeg fik ban-hammeren.

Desuden tror jeg også jeg kan hjælp lidt in-game med udsmykningen, så jeg skal lige have snakket med en mod *hint*hint* 8-)
^Det kunne jo være jeg kunne blive un-banned, bare for en dag så jeg kan hjælpe. Jeg har skam ikke taænkt mig at begynde at spille igen, så frygt ikke ;)
Rekalty

Re: JakseHoff banned....

Post by Rekalty »

Det havde vist noget med at gøre, at du havde udnyttet en dupe-bug og lavet et par tusinde dia...
JakseHoff2

Post by JakseHoff2 »

Rekalty wrote:Det havde vist noget med at gøre, at du havde udnyttet en dupe-bug og lavet et par tusinde dia...
Hva' for noget? Jeg kan med hånden på hjertet godt sige jeg ikke har duped noget som helst, og jeg aner heller ikke hvordan man gør. Jeg har gjort visse ting, men dupedhar jeg ikke. Desuden lå jeg ikke inde med tusinde diamanter :o

Hvis det ikke er for meget at bede om, vil jeg gerne have en forklaring af den Mod der bannede mig, så jeg ved helt konkret hvorfor jeg blav banned.

Desuden bede jeg ikke om at få lov til forsat at spille på serveren, hvilket jeg heller ikke er intersseret i, så jeg har ingen grund til at lyve eftersom sandheden ikke vil have konsekvenser for mig.
xcanner

Post by xcanner »

JakseHoff2 wrote:
Rekalty wrote:Det havde vist noget med at gøre, at du havde udnyttet en dupe-bug og lavet et par tusinde dia...
Hva' for noget? Jeg kan med hånden på hjertet godt sige jeg ikke har duped noget som helst, og jeg aner heller ikke hvordan man gør. Jeg har gjort visse ting, men dupedhar jeg ikke. Desuden lå jeg ikke inde med tusinde diamanter :o

Hvis det ikke er for meget at bede om, vil jeg gerne have en forklaring af den Mod der bannede mig, så jeg ved helt konkret hvorfor jeg blav banned.
miscje wrote:Jaksehoff er bannet forever ever. Vi fandt nogle skjulte kister med over 4000 diamanter, en masse guld og x antal dia-tools. Der er ingen tvivl om, at han har dupet. RMJ og jeg blev derefter enige om, at dem, der var online måtte tage de ting de kunne bruge fra hans andre kister. De dupede ting blev selvfølgelig destrueret.
Jeg ser hermed denne "klage" som afsluttet.
It's all about the community
JakseHoff2

Post by JakseHoff2 »

xcanner wrote:
JakseHoff2 wrote:

miscje wrote:Jaksehoff er bannet forever ever. Vi fandt nogle skjulte kister med over 4000 diamanter, en masse guld og x antal dia-tools. Der er ingen tvivl om, at han har dupet. RMJ og jeg blev derefter enige om, at dem, der var online måtte tage de ting de kunne bruge fra hans andre kister. De dupede ting blev selvfølgelig destrueret.
Jeg ser hermed denne "klage" som afsluttet.

wohoaoa! Jeg husker sgu ikke jeg havde SÅ mange diamanter! Meeeeeen.........de var ikke duped, ikke en eneste af dem. De var skam mined, hver eneste en af dem.......dog bare ikke af mig.

Det er sgu heldigt I Mods ikke er nogle af politiets efterforskere ;)

Omkring 50 indbrudssager er hermed opklaret! Bare surt alt "bevismaterialet" blev destrueret eftersom det ikke var duped.

PS: Sikkerheden med kister og hvem der tog ting fra dem var sørme ikke god dengang jeg spillede. Jeg håber I nu bedre kan se hvem det tager hvad, så der ikke kommer én til som mig.

Sneeky Ninja, go!
xcanner

Post by xcanner »

JakseHoff2 wrote: wohoaoa! Jeg husker sgu ikke jeg havde SÅ mange diamanter! Meeeeeen.........de var ikke duped, ikke en eneste af dem. De var skam mined, hver eneste en af dem.......dog bare ikke af mig.!
Jeg kan forstille mig at sagen sikkert ikke blev efterforsket til "bunds", dog tvivler jeg stærkt på at du har stjålet over 4000 diamanter. Og jeg stoler ikke på spillere som snyder.
JakseHoff2 wrote: Det er sgu heldigt I Mods ikke er nogle af politiets efterforskere ;)
Finder det heldigere at vi er sluppet for en spiller som dig!
JakseHoff2 wrote: Bare surt alt "bevismaterialet" blev destrueret eftersom det ikke var duped.
Erhm, det her er crafters.dk, vi sletter intet. Har alt hvad der er logget liggende. Og hvis jeg gad bruge min tid, kunne jeg kontrollere det.
JakseHoff2 wrote: PS: Sikkerheden med kister og hvem der tog ting fra dem var sørme ikke god dengang jeg spillede, håber I bedre kan se hvem det tager hvad, så der ikke kommer én til som mig.
Ja, der var enkelt perioder uden chestprotection/chestprotection reset, under Hey0 og da vi skiftet til Bukkit. Dette sker dog ikke i dag, desuden logger LogBlock alt chestaccess (hvem der fjerner/tilføjer hvad og hvor meget).

Eftersom du allerede har spildt alt for meget af vores tid låser jeg tråden.
It's all about the community
Locked