Ansøgning fra apistoo

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
apistoo

Ansøgning fra apistoo

Post by apistoo »

Hej mit navn er Casper M.Larsen jeg er 16 år bor i Nordjylland.
I min fritid spiller jeg meget computer, sammen med vennerne og går til Parkour.
Jeg er en meget flink fyr med selvtillid, jeg er også meget imødekommende da jeg ser det er den eneste vej frem til at møde nye personer. Jeg har humøret med mig, er altid frisk på at bygge en masse sjove og nye ting i minecraft.

Jeg har hørt at crafters.dk er en rigtig sjov minecraft server fordi at der ikke bliver griefet derinde pga whitelist :), som lyder til at være en rigtig god idee og have på serveren.
Men jeg kunne godt tænkte mig at joine crafters.dk fordi jeg gerne vil joine en seriøs server som ikke går ned efter nogle måneder fordi administrator ikke gider kører serveren, eller fordi folk har bygget alle mulige mærkelige forskellige ting rund omkring og admin ikke gider og gøre noget ved det.

Jeg er en faktisk en seriøs minecraft spiller som godt kunne tænkte mig at joine crafters.dk jeg har godt ikke bygget de specielle ting indtil videre da jeg først lige er startet på minecraft for en måned siden. Jeg elsker at lave byer med en af mine mates som hedder Johnny123Johnny han spiller på en anden server som jeg er blevet banned på fordi jeg snakked imod en admin :)

- Håber i kan bruge min ansøgning til noget.
- Hilsen apistoo
apistoo

Re: Ansøgning fra apistoo

Post by apistoo »

Navn: Casper

Nickname: Apistoo

Alder: Seksten

Sted: Nordjylland, frederikshavn

Interesse: jeg interessere mig for computer, hygge med vennerne og Parkour som er en sport. :)

Minecraft erfaring: Jeg har spillet det i en måneds tid og har lavet en masse sjove ting på singleplayer med piston som jeg er vild god til at lave sjove ting med.

Venner på serveren: Igen, men der kommer nok en masse.

Hvorfor vil jeg joine crafters.dk: Fordi jeg gerne vil joine en seriøs minecraft hvor alle ikke griefer og for at lave en masse sjove og kreative ting som folk måske kan blive inspireret af og møde en masse nye mennesker som har ambitioner for minecraft og som er seriøse som ikke bare lave en masse mærkelige ting rundt omkring.

Har du læst reglerne: Jeg har læst reglerne godt og grumdigt igennem faktisk nogle par gange for at kunne huske dem :)

Lidt extra info om mig: Jeg bruger meget af min tid på at spille computer, kan godt lide og spille en masse sove ting, skal starte på efterskole d.14 på Dronninglund, bruger det meste af min tid på mine venner for at hygge med dem og have det sjovt :)
Supardry

Re: Ansøgning fra apistoo

Post by Supardry »

ansøgning godkendt, test kommer om straks :)

Testen bestået, velkommen til
Post Reply