Ansøgning fra J_wa

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
coto

Ansøgning fra J_wa

Post by coto »

Mit navn: Mikkel

Mit minecraft navn:J_wa

alder:15

Sted: københavn

interesser: jeg bliver tit kladt en sports nørd og går også meget op i sport, men når jeg er der hjemme kan jeg også godt lide at spille computer har spillet mange forskellige spil og er nu gået i gang med minecraft og synes det er meget sjovt.

minecraft tid og venner: har spillet minecraft et stykke tid nu og har fundet det veldigt sjovt. Har tit spillet med nogle venner, men desværre spiller de ikke så tit mere. jeg kende ikke nogle her inde fra så håber jeg kan finde en masse nye mennesker at spille minecraft med. :D

hvor jeg har hørt om crafters.dk: jeg fandt jer på google da jeg søgte efter danske minecraft servere. på et forum hvor der var en der anbefalet jer. :D

hvorfor jeg vil ind på server: for at spille med andre igen. og for at få gang i det sociale i spillet. og for at vise de ting jeg har lyst til at bygge og vise frem til andre. og fordi spillet er sjovere når man spiller sammen med andre.

har du læst og forstået reglerne: jeg har læst og forstået reglerne og de ser gode ud :)

lidt info om mig: som sagt bor jeg i københavn, og er 15 år. jeg bor hos min mor og far. jeg skal i 9. klasse og glæder mig til at være færdig med skolen. jeg har ikke noget job men er i gang med at finde et. i min fritid dyrker jeg masser af sport men kan også godt lide at være sammen med venner og familie også over computeren. jeg elsker at være social og sammen med andre mennesker så 1 gang om måned holde mig og nogle venner en fifa 11 turning som vi hygger os med.....
Last edited by coto on 05 Aug 2011, 18:36, edited 2 times in total.
kirkhammer

Re: Ansøgning fra J_wa

Post by kirkhammer »

hvis du lige skriver hvor fra du har hørt om vore server så er den ellers godkendt.
The kirkhammer has spoken.
coto

Post by coto »

kirkhammer wrote:hvis du lige skriver hvor fra du har hørt om vore server så er den ellers godkendt.
sådan så skulle den være der
Pars

Post by Pars »

Så skulle den være godkendt. Fang en admin eller en mod ingame til en test omkring reglerne
Post Reply