Klage!

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
jonasen67

Klage!

Post by jonasen67 »

Min Minecraft bruger har været hacket og har først lige fået min acc tilbage.. Men i mellemtiden er jeg blevet bannet fra jeres server. Så jeg ved ikke rigtigt hvad der er sketm, og jeg vil gerne vide hvad jeg har gjort, og hvad jeg skal gøre for at blive unbannet... PS! jeg vil virkelig gerne tilbage på serveren :mrgreen:
Rekalty

Re: Klage!

Post by Rekalty »

Din acc er taget i at flere gange griefe forskellige steder... Du mener du er hacked? De handlinger du er banned for, skete indenfor få dage af at du joinede serveren, det er da god timing af hvem end du mener har hacked din account, at vide dette, og vide hvilken server du lige var blevet vip på...
jonasen67

Post by jonasen67 »

Rekalty wrote:Din acc er taget i at flere gange griefe forskellige steder... Du mener du er hacked? De handlinger du er banned for, skete indenfor få dage af at du joinede serveren, det er da god timing af hvem end du mener har hacked din account, at vide dette, og vide hvilken server du lige var blevet vip på...
Hacket og hacket jeg havde lånt min acc ud til en ven (skulle på ferie) og fortalt den her server var god.. Unskyld min ikke helt præcise forklaring
Rekalty

Post by Rekalty »

"ikke helt præcise forklaring" er da vidt misvisende, når du først siger du er hacked og bagefter at du sådan set havde lånt den ud... Du, og du alene har ansvar for din konto, vi kan ikke se forskel på om du, eller en ven spiller på din konto, så vi har været nød til at skære igennem og lave den regel. Din konto er banned for handlinger den har lavet, det er dit ansvar, lige meget hvem der så spiller på den.
jonasen67

Post by jonasen67 »

Rekalty wrote:"ikke helt præcise forklaring" er da vidt misvisende, når du først siger du er hacked og bagefter at du sådan set havde lånt den ud... Du, og du alene har ansvar for din konto, vi kan ikke se forskel på om du, eller en ven spiller på din konto, så vi har været nød til at skære igennem og lave den regel. Din konto er banned for handlinger den har lavet, det er dit ansvar, lige meget hvem der så spiller på den.
så jeg bliver ikke unbannet?... :(
Rekalty

Post by Rekalty »

Hvis du havde været åben og ærlig om det til at starte med, kunne det måske have været en anden sag, men når jeg ligefrem skulle vride ud af dig, at du havde lånt din acc ud... Du kan altid prøve en anden mod, men jeg vil ikke unban dig.
jonasen67

Post by jonasen67 »

Rekalty wrote:Hvis du havde været åben og ærlig om det til at starte med, kunne det måske have været en anden sag, men når jeg ligefrem skulle vride ud af dig, at du havde lånt din acc ud... Du kan altid prøve en anden mod, men jeg vil ikke unban dig.
suk.. ja det er da lidt min fejl, det kan jeg godt se.. :,(
Pars

Post by Pars »

"15. Du har selv ansvar for din egen Minecraft Bruger, og alle handlinger der kan spores til den."

Den regel er ret klar. Ikke noget unban fra min side af.
jonasen67

Post by jonasen67 »

jeg vil ha' en chance til ....." :(
jonasen67

Post by jonasen67 »

Jeg undskylder meget min løgn til at starte med og jeg kan se det var min fejl at jeg lånte min bruger ud.. Men giv mig nu plz bare EN chance til. Jeg vil så gerne ind på den her server igen.
Post Reply