Metro "station"

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
CptTomatoKing

Metro "station"

Post by CptTomatoKing »

Ville lige høre om man må lave sin egen lille station til metroen??
Måske bare et sted man kan springe af og gå til overfladen...
Grunden til at jeg spørg er fordi at jeg gerne vel bygge en lille station og en railroad (togbane) hen til et projekt...
To mine, or not to mine...
xcanner

Re: Metro "station"

Post by xcanner »

Det korte svar er både ja og nej :lol:

Det lange svar: det kommer an på hvor du havde tænkt dig at lave stationen på metro linien! Der skal jo helst ikke være for mange stationer, fang mig eller RMJ in game for fortæl hvor du gerne vil lave en station, Der er vist pt. kun stationer på "metro vest". Så er det på en at de 3 andre linier er det ikke noget problem (så længe det ikke er for tæt på spawn).
It's all about the community
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

xcanner wrote:Det korte svar er både ja og nej :lol:

Det lange svar: det kommer an på hvor du havde tænkt dig at lave stationen på metro linien! Der skal jo helst ikke være for mange stationer, fang mig eller RMJ in game for fortæl hvor du gerne vil lave en station, Der er vist pt. kun stationer på "metro vest". Så er det på en at de 3 andre linier er det ikke noget problem (så længe det ikke er for tæt på spawn).
Jeg vel lave den Nord.. der er en lille station (jacostair) ca. 50 blokke væk fra hvor jeg gerne ville bygge en... så det er vel for tæt på :(
Men må jeg kan lave en der er 150 - 200 blokke væk? Det vel kræve at jeg lave en lidt støre railroad :|
men det vel være nice hvis jeg må :)
spy

Post by spy »

hejsa

så tæt på en anden, vil jeg da anbefalde at i går sammen, således at i kan køre til hans, og så hoppe på metroen.
således vil der ikke være en masse stop på vejen.

/Spy

min plan ved den stationer jeg er ved, er et mellem stop til mig og min nabo(er), og hvis man skal vider, skal man bare trykke på en knap, og så køre man vider, uden man har stået af sin vogn.
Men jeg bor nu også helt forenden af metroen (W)
jaconok

Post by jaconok »

min lille station er ikke ment som en "rigtig" station bare en lille midlertidig en så jeg kan komme op og ned til metroen. Lav du bare en station, bare ikke super langt væk. jeg murer bare hullet til.
WARNING CREEPERS!
Look out, it's the: Original Tronic texturepack, not by me: http://evilmousestudios.com/tronic/
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

jaconok wrote:min lille station er ikke ment som en "rigtig" station bare en lille midlertidig en så jeg kan komme op og ned til metroen. Lav du bare en station, bare ikke super langt væk. jeg murer bare hullet til.
Hvis det er kan jeg godt lave stationen hvor din er nu.. skal bare udvide den lidt :)
MemorianX

Post by MemorianX »

kunne man ikke også lave en eller anden form for de-rail system hvor man skal kaste en blok af en art hen på en tryk plade der så dreje skinderne eller noget trykke på knap.
så hvis man intet gør køre man lige ud, trykke man dreje man af
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

MemorianX wrote:kunne man ikke også lave en eller anden form for de-rail system hvor man skal kaste en blok af en art hen på en tryk plade der så dreje skinderne eller noget trykke på knap.
så hvis man intet gør køre man lige ud, trykke man dreje man af
Kan man godt..
tror bare ikke at det er smart hvis man skal kaste en blok for så ville den dreje alle af til blokken forsvinder :?
Den her video var postet i en tidligere post om emnet...
Det er nok den bedste løsning på en station efter min mening :)
og så har man lige et øgeblik til at kikke på skiltet så man ved om det er den rigtige station...

ps. jaconok måtte jeg bruge din station??
Berg94

Post by Berg94 »

007mads1 wrote:
jaconok wrote:min lille station er ikke ment som en "rigtig" station bare en lille midlertidig en så jeg kan komme op og ned til metroen. Lav du bare en station, bare ikke super langt væk. jeg murer bare hullet til.
Hvis det er kan jeg godt lave stationen hvor din er nu.. skal bare udvide den lidt :)

Har snakket med Jaconok, og det er i orden (: Du må godt udvige den nuværende station (:
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Berg94 wrote: ....

Har snakket med Jaconok, og det er i orden (: Du må godt udvige den nuværende station (:
Takker :D
Post Reply