Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
niclas26
Posts: 1
Joined: 07 Aug 2011, 20:05

Ansøgning

Post by niclas26 »

mit Navn: Niclas

mit Minecraft Navn: niclas26

Alder: 12

Sted: østjylland

Interesser: Venner, familie og Minecraft, wow, steam,

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i et år nu. Jeg har haft nogle gode oplevelser på multiplayer men jeg ledder efter en god server. og spille med mine venner . :P

Venner på serveren? Jeg har disse venner på servern. jensmikkel, :arrow: aasebs og :arrow: justmedk


Minecraft erfaring: jeg synes selv jeg har meget erfaring med spillet. :lol: jeg har lavet en by med et par af mine venner :D

Hvorfor jeg vil joine jeres server: mig og mine venner har manglet en sever at spille på og så fandt jeg denne perfekte sever med en god verden og det hele. :)

jeg har læst og forstået reglerne? De er læst og forstået .
Last edited by niclas26 on 08 Aug 2011, 21:52, edited 1 time in total.
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: Ansøgning

Post by kirkhammer »

ansøgningen er godkendt kom online og tag testen
The kirkhammer has spoken.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning

Post by xcanner »

niclas26 wrote:mit Navn: Niclas

mit Minecraft Navn: niclas26

Alder: 12

Sted: østjylland

Interesser: Venner, familie og kæreste , Minecraft,

Minecraft erfaring: Jeg har efterhånden spillet Minecraft i et år nu. Jeg har haft nogle succesoplevelser på multiplayer men jeg synes det er ved at være på tiden jeg finder en hyggelig server hvor jeg kan hygge mig med nogle mennesker. :P

Venner på serveren? Jeg håber at kunne tilføje flere navne her snart. jensmikkel, :arrow: aasebs og :arrow: justmedk


Minecraft erfaring: jeg synes selv jeg har meget erfaring med spillet. :lol: jeg har lavet en by med et par af mine venner :D

Hvorfor jeg vil joine jeres server: mig og mine venner har manglet en sever at spille på og så fandt jeg denne perfekte sever med en god verden og det hele. jeg vil dele minne bygge kunstskaber med verden :)

jeg har læst og forstået reglerne? De er læst og forstået .
Vælger at underkende kirkhammer. Din ansøgning er formeget kopi fra den her: viewtopic.php?f=20&t=1482&p=7315&hilit= ... lser#p7315
It's all about the community
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: Ansøgning

Post by kirkhammer »

godt set xcanner. jeg bukker mig i støvet og lister stille og roligt væk.... :oops:
The kirkhammer has spoken.
Post Reply