Godeftermiddag!
Jeg hedder Niels (bedre kendt som Niller) og er 14 år gammel. Jeg bor i Søborg, nogle hundrede meter fra højhusene i Gladsaxe. Efter sommerferien starter jeg i 9. klasse på Bagsværd Kostskole. Nej, jeg bor ikke på skolen, der er bare mulighed for det . Mine yndlingsfag er helt klart fransk, matematik og fysik/kemi. Fransk fordi jeg elsker sprogets klang. Matematik fordi jeg finder det letforståeligt og rimelig nemt. Og fysik/kemi fordi det hjælper en med at forstå verdenen, og fordi jeg godt kan li’ at lave forsøg (og ikke kun dem, der siger BANG! (selvom de også er ret sjove )).
I min fritid spiller jeg guitar (hvilket jeg har gjort i 7 år), og ’leger’ lidt med min elektriske guitar. Jeg spiller meget computer (for meget ifølge min mor), og jeg har spillet en sjat forskellige spil, såsom Red Alert 2, Terraria, Myst 1-3, Starcraft osv. Men det jeg vender tilbage til er altid Starcraft 2 og Minecraft.
Mit gamer-navn er altid noget med ”mam” eller ”ling”, og det er der en lille historie bag. Min storebror (19 år) og jeg lyttede en gang meget til Gramsespektrum, hvor en fyr hele tiden siger ”Agemam!?”. Kort efter begyndte Erik (min bror) at kalde mig Mam, og da min favorit race i Starcraft er Zerg, kaldte jeg mig selv for Mamling. Hvis jeg ikke hedder det, hedder jeg Bravomam (hvilket også er mit Minecraft navn).
Minecraft har jeg spillet siden sengen blev sat ind i spillet (version 1.3). I Minecraft har jeg ikke været særlig ”seriøs”. Med det mener jeg, at jeg ikke har bygget noget stort eller prægtigt. Jeg hyggede mig mere med mods, såsom Industrial Craft og Build Craft. Desuden har jeg brugt min tid på at prøve 3 af Seibai’s ”map generators” (http://www.minecraftforum.net/topic/209 ... /#p3247966),Golden Tunnels, Planetoids og Primordial Desert.
Jeg har prøvet at bygge ting med TooManyItems, men jeg finder det kedeligt i længden. Hvis jeg bygger for meget, keder jeg mig ihjel, men hvis jeg kun samler resurser, keder jeg mig også. Men der er noget kedeligt ved at bygge alene, hvor ingen kan hjælpe mig eller se hvad jeg har gang i. Hvilket er grunden til at jeg er her på jeres forum .
Mere præcist er jeg her fordi min ven Marat (Ghost_tartar)anbefalede serveren. Efter selv at havde kigget på jeres hjemmeside og forum, må jeg gi’ ham ret i, at det er en server, man må prøve at få lov at spille på!
Derudover er jeres regler yderst gennemtænkt (i hvert fald set udefra), men man ved aldrig; måske støder jeg på et hul i reglerne(eller også falder jeg bare i det…).
Jeg kender ingen på serveren, men hvis min ven kommer ind (og hvis jeg gør for den sags skyld) så kender jeg én . Det er desuden ham, jeg har forstillet mig at bygge mest med, men man kan jo ikke planlægge alt .
Sidst men ikke mindst (eller måske var det netop det mindste…) har jeg en plan om at bygge enkelte ting fra Myst-serien (et point-and-click-spil med bøger, der teleportere en til nye verdener). Hvis det viser sig at være muligt for mig at få ”rødstenen” til at virke (eller hvis nogen hjælper mig (*kigger bedende op på dig*)), ka’ det være jeg prøver at lave en forsimplet udgave af det første Myst spil. Men jeg tror hellere jeg må bygge broen før jeg krydser den
Niller over and out!
Ansøgning af Bravomam
- Cyndrom
Re: Ansøgning af Bravomam
Halløjsa Niller. Du skal ikke lytte til din mor, man kan aldrig game for meget ellers en rigtig flot ansøgning, håber at se noget 'myst' byggeri!
nåja, er of course godkendt.
nåja, er of course godkendt.
- Cyndrom
Re: Ansøgning af Bravomam
Nå du var lige hurtig nok til at logge ud før jeg kunne nå og promote dig, men fang mig eller en anden admin sernere for at få en promote