Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
0anders

Ansøgning

Post by 0anders »

Mit Navn: Anders Christian Colind

Mit Minecraft Navn: 0anders

Alder: 12 har fødselsdag 12 september

Sted: Nordsjælland

Interesser: Spil, computer, minecraft, world of warcraft, fodbold, GUITAR og venner :)

Minecraft erfaring: Har spillet minecraft ca. et år og har været admins på mange servere spiller meget multiplayer ved hvordan man bygger alting Har spillet på mc.PlugPayPlay.com:25565, 62.141.38.43:25565, 72.208.79.124:25565. Kender mange mods og plugins.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Mine venner har fortalt mig meget om den og den lyder god! :D

Venner på serveren? (Frederik) Frederik_T (Rasmus) Aasebs.. Frederik har jeg kendt i lang tid!

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har venner der har fortalt om den (Rasmus) Aasebs og den lyder sjov og spændende og vil bare gerne prøve en ny server med worlds :)

Har du læst og forstået reglerne? Ja det har jeg også og de er lyder meget fair :D

Har været admin på 87.52.62.154:25565 som er en af mine godes venners server.
Kender både til Pluginerne: /home, //set, //, /tpa, /tpahere, og andre..
De mods jeg kender er: Herobrine mod, Too many items, Plane mod, Gun mod, Portal gun mod, Zans minimap, Fly mod (Zombe's mod pack). Og andre.

MHV. Anders 0anders :) :D 8-) Håber i siger ja :)
Last edited by 0anders on 08 Aug 2011, 21:04, edited 1 time in total.
Wufei

Re: Ansøgning

Post by Wufei »

0anders wrote:Minecraft erfaring: Har spillet minecraft ca. et år og har været admins på mange servere spiller meget multiplayer ved hvordan man bygger alting Har spillet på mc.PlugPayPlay.com:25565, 62.141.38.43:25565, 72.208.79.124:25565. Kender mange mods og plugins.
Hej Anders,

Du skriver du har været admin på mange servere. Nu har jeg selv været på andre servere, så kunne du nævne hvilke servere du var admin på, eller er det dem du lister op her? Hvilke mods og plugins kender du til og i hvilket omfang? Det er bedre med eksempler, end bare at skrive man har kendskab til "mange".

//Moderator Wufei
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
Supardry

Re: Ansøgning

Post by Supardry »

Godkendt ansøgning, test inc.
Post Reply