Pvp Spawn 1 glass fjernet

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
Drdiller

Pvp Spawn 1 glass fjernet

Post by Drdiller »

Hej jeg kom til ved en fejl at fjerne 1 stk glass i pvp spawn- derefter går folk amok med at smadre glas og overføre skylden til mig ... vil gerne have i laver et rollback for at jeg kan bevise min uskyld folk der claimede det var mig er folk jeg i forvejen ikke syntes så godt om så føler lidt det er en personlig Hetz .. Kan i gøre noget ved dette Mvh Lars
Drdiller

Re: Pvp Spawn 1 glass fjernet

Post by Drdiller »

Jeg har selv udbedret fejlen nu .. men Neovo smadrede stadig en del .. sorry for at skrive det her men vi har en masse der ikke opfører sig modent
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Jeg har lige snakket med neovo og han siger han har prøvet at hjælpe med at reparere det, det glas han har smadret er det han selv har sat i forsøget. Der er stadig en fejl i vandet over portalen og neovo kan ikke selv finde ud af at fikse det, han vil gerne men har brug for hjælp.
Image
xcanner

Post by xcanner »

Det ser ud til at være fikset nu. En anden gang Drdiller behøver du ikke at være nervøs, alle mods kan se hvem der har fjernet hvilken block helt ned til 1 sekund nøjagtighed.

Man kan komme til at fjerne en block og lave lidt lort i den, men så længe man lige kontaker en mod eller poster på forummet, så er det helt i orden.
It's all about the community
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Doc vi angreb dig ikke... vi (skriver jeg... istedet) jeg troede at du benægtede at have fjernet NOGET overhovedet, og der var flere der havde set dig fjerne 1 stykke (og du havde selv skrevet tidligere at du havde fjernet det) så da du benægtede det sagde folk vist bare at det så vi dig gøre og ALLE var overgearet på grund af mega kamp så store farlige ord kom ud :) ingen har ment det ondt, Tror bare folk var helt oppe og ringe på grund af alt det battle... og så havde nogen måske mistet noget godt, derved havde lidt "RAGE" de skulle ud med... du var bare det uheldige offer :roll: Kan godt se det kan have virket lidt angribene :) Da folk så var oppe at køre begyndte de at sige at der ville komme bann og sådan... Som sagt... Overgearet... :mrgreen: Håber alle er venner :D
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Post Reply