"indbrudet"

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Casper98dk

Re: "indbrudet"

Post by Casper98dk »

HEY! jeg har ikke erkendet at jeg har gravet mig ind! Jeg har/havde adgang til døren! jeg sagde "jeg erkender at have fjernet jorden" ikke "jeg erkender at have gået den vej ind"! der er en stor forskeL!
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Casper98dk

Post by Casper98dk »

VEd ikke om i kan checke chatten men jeg har ikke brudt ind døren var åben!
Image

-Casper
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Hvis jeg kan komme ind kan jeg bevise det... medmindre Lasse lige har denided mig adgang.. og så kan i vel se det! i Chat memory thingy
Image

-Casper
julemand101

Post by julemand101 »

Casper98dk: Jeg skrev hvad der står på admin forummet og det blev skrevet FØR dit indlæg så det kan da godt være Pars ikke har fået alle detaljerne med. Prøv lige at se det fra vores synspunkt når der er en masse der råber i munden på hinanden med hver sin historie og der så bagefter skal skrives en rapport.

Men jeg kan fortælle at uanset om du brugte hullet til at komme ind eller ud så har du 24 timers jail men hvis du synes det er uretfærdigt så kan vi da hurtigt ban dig i stedet hvis det gør dig mere rolig.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
julemand101

Post by julemand101 »

Casper98dk wrote:Hvis jeg kan komme ind kan jeg bevise det... medmindre Lasse lige har denided mig adgang.. og så kan i vel se det! i Chat memory thingy
Du er banned pga. den her kommentar. At du bliver ved med at hidse dig op EFTER du har fået en straf du har GODKENDT er komplet til grin og håber du kan lære noget af den her sag. Hvad pokker ønskede du at opnå ved at skrive denne kommentar?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Pars

Post by Pars »

Ok, så du har ikke brudt ind, men hvordan vil du så forklare at der er fjernet dirt 2 gange. først kl 20:06 og så igen kl 21:45?

Jeg havde nu først tænkt mig at lukke casper98dk ud igen den 12/08 kl 22, men kan godt se at det kan misforstås
Casper98dk

Post by Casper98dk »

What`??? sorry... kan godt se det fra jeres synsvinkel... Men troede mere det var det jeg brød ind jeg blev jailed for... Nå... hvis jeg er banned... så... nå... ses... eller... :cry: Håber at i serveren bliver ved med at være et fedt sted at være.... Men at man bliver banned for at forklarer sig... :( øv... Så har jeg intet at lave i minecraft mere... :cry:

Kan du ikke unban mig... Jeg er ked af det... Viste ikke at det ikke var okay... nå... Forvel..
Image

-Casper
julemand101

Post by julemand101 »

Casper98dk wrote:What`??? sorry... kan godt se det fra jeres synsvinkel... Men troede mere det var det jeg brød ind jeg blev jailed for... Nå... hvis jeg er banned... så... nå... ses... eller... :cry: Håber at i serveren bliver ved med at være et fedt sted at være.... Men at man bliver banned for at forklarer sig... :( øv... Så har jeg intet at lave i minecraft mere... :cry:

Kan du ikke unban mig... Jeg er ked af det... Viste ikke at det ikke var okay... nå... Forvel..
Du er banned i minimum en måned for din opførsel. Derefter kan en ordentlig undskyldning MÅSKE hjælpe. I mine øjne kan jeg ikke arbejde med brugere som dig der komplet går amok på forummet over det mindste. Er du klar over hvor meget arbejde der er i sådan en sag som denne? Har lige snakket med Pars og det lader til at være et kæmpe arbejde at komme igennem chatloggen for overhovedet at fatte hvad der er foregået. Hvis vi skal finde beviser og sandheder i denne sag kan vi bruge timer på det. At du så samtidig gør alt på forummet for at gøre det endnu mere besværligt er ikke bedre.

Ingen bliver banned for at forklare sig. Men folk bliver banned hvis de opfører sig umodent både i spillet men også på forummet. Reglerne gælder altså også forummet!!!
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Jeg var ikke sur... (det dumme ved chat man kan ikke se tone leje ogsådan) men jeg ville bare forklarer... Ved godt det er svært... det er netop fordi at så skulle i ikke kigge en masse igennem jeg spurgte om vi ikke kunne tage det på forummet.. Ingame skrev alle på engang så jeg tænkte at det hjalp alle... Jeg tog måske fejl... men fint.. ses...
Image

-Casper
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Vil det være dumt for mig at spørge om du kan genoverveje det? Jeg er virkelig ked af det, jeg har ikke meget andet end at lave end denne gode server! og ja "Det skulle jeg have tænkt over før jeg brød reglerne" og det gjorde jeg desværre ikke. Og er meget træt af. Det var ikke noget Rasseri anfald, Jeg troede det var det at jeg brød ind, (som jeg skrev i indlægget ovenover ) :) Undskyld! Jeg har spillet så lang tid... kan i ikke give mig nogle dage eller noget? Eller skulle jeg lade være med at skrive det? Er lidt på barbund i hvad der kan tolkes
som en rasseri anfald... jo og grunden til jeg skrev med store bokstaver da jeg ville tage den på forummet var det fordi jeg havde spurgt en gang og jeg kunne ikke nå at læse hvad folk skrev så jeg skrev med store fordi så ser folk det.... Der var ingen gåen amok...
Image

-Casper
Locked