Server is full! Ny rekord :)

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Pars

Server is full! Ny rekord :)

Post by Pars »

Så er det officelt, vi har nået 50 spillere online
Attachments
serverfull.png
sweekify

Re: Server is full! Ny rekord :)

Post by sweekify »

Image
julemand101

Post by julemand101 »

Håber lige xcanner fik tjekket hvordan serveren kørte på dette tidspunkt således vi kan vurdere om det skal sættes op eller ned antallet af max spillere.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Casper98dk

Post by Casper98dk »

Image

Hehe... prøvede at lave en mindre gruppe billede... det blev ikke særlig godt :C
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Sighvatur

Post by Sighvatur »

julemand101 wrote:Håber lige xcanner fik tjekket hvordan serveren kørte på dette tidspunkt således vi kan vurdere om det skal sættes op eller ned antallet af max spillere.
Vil sige at jeg ikke mærkede noget specielt vedrørende lag :)
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
julemand101

Post by julemand101 »

Udmærket men jeg har afventer rapport fra xcanner så snart jeg kommer hjem og får tid til at se på Crafters.dk igen. :)

Der er som før sagt en del ting der skal ordnes først blandt andet en ny computer der venter på mig på posthuset, en bærbar som jeg har haft til reparation som også er tilbage, en stationær der skal have installeret en til harddisk, forberedelse til arbejde som hjælpelære på Uni (håber jeg får jobbet), forberedelse til det nye semester på Uni og meget andet. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

Jeg tror nok at det har noget med sommerferien at gøre der er så mange inde på serveren lige for tiden.
(y)
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

julemand101 wrote:Udmærket men jeg har afventer rapport fra xcanner så snart jeg kommer hjem og får tid til at se på Crafters.dk igen. :)

Der er som før sagt en del ting der skal ordnes først blandt andet en ny computer der venter på mig på posthuset, en bærbar som jeg har haft til reparation som også er tilbage, en stationær der skal have installeret en til harddisk, forberedelse til arbejde som hjælpelære på Uni (håber jeg får jobbet), forberedelse til det nye semester på Uni og meget andet. ;)
Held og lykke Jule håber du så får jobbet :D
(y)
xcanner

Post by xcanner »

Æv og jeg var der ikke :o
It's all about the community
xcanner

Post by xcanner »

julemand101 wrote:Udmærket men jeg har afventer rapport fra xcanner så snart jeg kommer hjem og får tid til at se på Crafters.dk igen. :)
Mener ikke at vi rammer limit en enkelt aften er "nok" til at forøge limit, der var trods alt også 7 gæster på daværende tidspunkt. Men vil dette gentage sig flere gange (også efter alle skolerne er startet), vil vi naturligvis seriøst overveje det.
julemand101 wrote:forberedelse til arbejde som hjælpelære på Uni (håber jeg får jobbet), forberedelse til det nye semester på Uni og meget andet. ;)
Du har da allerede arbejde her :?:
It's all about the community
Post Reply