På baggrund af viewtopic.php?f=10&t=1721.
Link til mumble: http://mumble.sourceforge.net/Main_Page
Voice chat?
- xcanner
Voice chat?
It's all about the community
- Xuno
Re: Voice chat?
Synes da at det kunne være alt for fedt, det giver ligesom lidt mere når man har mulighed for at snakke med hinanden imens man bygger/miner og ikke nødvendigvis kun dem man lige gør det sammen med, men også folk der er andre steder på serveren.
Helt sikkert "thumbs up" fra min side og vil da i den grad blive brugt
Helt sikkert "thumbs up" fra min side og vil da i den grad blive brugt
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
- Casper98dk
Af erfaring ved jeg at det ikke vil blive brugt super meget hvis det er alle fra serveren fordi det er svært at snakke med dem man snakker med så men hvis man evt laver grupper.. evt for hver world og måske for størrer gruppe tror jeg det kunne blive fedt... Jeg prøvede på en anden server det med mumble... det blev brugt første dag... og så ikk igen... Men det kan være det bliver til noget på denne Med lidt omtanke og planlægning
- xcanner
Der vil naturligvis være forskellige grupper på en evt. mumble server.Casper98dk wrote:Af erfaring ved jeg at det ikke vil blive brugt super meget hvis det er alle fra serveren fordi det er svært at snakke med dem man snakker med så men hvis man evt laver grupper.. evt for hver world og måske for størrer gruppe tror jeg det kunne blive fedt... Jeg prøvede på en anden server det med mumble... det blev brugt første dag... og så ikk igen... Men det kan være det bliver til noget på denne Med lidt omtanke og planlægning
It's all about the community
- Casper98dk
NICExcanner wrote: Der vil naturligvis være forskellige grupper på en evt. mumble server.
- razzerdenkage
jeg har prøvet både teamspeak 3, mumble og ventrillo og ts3 er den bedste. Både brugervenlig, og nem administrere. Den er tilmed gratis at køre. Uanset hvad i vægler vil jeg bruge den.
CUT!
- bobiboblolo
Hvis det bliver "lovligt" på crafters.dk at have mumble link så vil jeg da synes at mumble ville være det fedeste.
- RLarsen
- Ninjastick
Det koster kun hvis du får det hosted AFAIK.RLarsen wrote:Mumble er vel også gratis? skal man ikke betale for at køre en ventrilo server?
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- maja4626