Creepy
- Marcus007363
Creepy
Hey hva så jeg har lige i den nye grottesom jeg har lavet idag oplevet noget mega mærkeligt (normal verden). Jeg går rundt i min lille grotte og indretter den så hører jeg noget udenfor. Lyden var en gris der døde og bagefter hørte jeg nogle skridt. Jeg synes det er mærkeligt og vælger at gå ud og kigge der er ike nogen men der ligger to stykke porkchop som jeg vælger at tage ind i huset. Efter jeg har gjort det går jeg ud og kigger efter om der er nogen men der er ingen heller ingen navne. Det begynder at blive mere mærkeligt så jeg tjækker den normale world map jeg ser at den nærmeste person er alt for langt væk fra mig efter det begynder jeg nu at blive lidt bange. bagefter tjekker jeg om nogen har haft logget ud imens jeg har lavet alt det her og det er der ikke
. Nu vil jeg gerne vide om der er nogen der kan give en forklaring på hvad der skete.

(y)
-
Re: Creepy
Det kan kun være Herobrine..
Eller, det kunne selvfølgelig også være en bruger som er bekendt med servercommands, f.eks. /home og /spawn - ved godt det lyder crazy, men man ved aldrig..
Kan man overhovedet høre andre spilleres footsteps?..
Eller, det kunne selvfølgelig også være en bruger som er bekendt med servercommands, f.eks. /home og /spawn - ved godt det lyder crazy, men man ved aldrig..
Kan man overhovedet høre andre spilleres footsteps?..
- FedeAnderzen
- Moderator
- Marcus007363
Har ikke hørt om ulve der snupper grise men kunne heller ikke høre ngle ulve eller se nogle og ja man kunne godt høre nogle gik både før og efter.
EDIT: Den tanke havde også strøget mig med home eller spawn men ingen var særglig tæt på spawn så hvis der virkelig var nogen der oppe vil jeg sige The Herobrine eller en der har kort tid efter lavet et home.
EDIT IGEN: Men... Hvis der var en person der oppe hvorfor så efterlade sin porkchop?
EDIT: Den tanke havde også strøget mig med home eller spawn men ingen var særglig tæt på spawn så hvis der virkelig var nogen der oppe vil jeg sige The Herobrine eller en der har kort tid efter lavet et home.
EDIT IGEN: Men... Hvis der var en person der oppe hvorfor så efterlade sin porkchop?
(y)
- Kachuu
NU kan det det sku være nok.
Herobrine har aldrig været i spillet, måske som en eller anden fil som notch har added efter han lagde mærke til folk blæste op omkring herobrine.
Hele konceptet bag herobrine var en hoax en livestream lavede ved at smide en anden model på en dør eller sådan noget.
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Herobrine <- læs
http://knowyourmeme.com/memes/herobrine <- læs
forstå nu folkens at herorbrine ikke er andet end en stor joke, som MANGE er hoppet på. Det fint nok nogle patches tilbage at "tro" på ham men come on, nu må i sku komme videre.....
har ikke et svar til hvorfor grisen døde, men mon ikke den var faldet ned eller lignende....
Herobrine har aldrig været i spillet, måske som en eller anden fil som notch har added efter han lagde mærke til folk blæste op omkring herobrine.
Hele konceptet bag herobrine var en hoax en livestream lavede ved at smide en anden model på en dør eller sådan noget.
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Herobrine <- læs
http://knowyourmeme.com/memes/herobrine <- læs
forstå nu folkens at herorbrine ikke er andet end en stor joke, som MANGE er hoppet på. Det fint nok nogle patches tilbage at "tro" på ham men come on, nu må i sku komme videre.....
har ikke et svar til hvorfor grisen døde, men mon ikke den var faldet ned eller lignende....
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
- Marcus007363
Rolig rolig rolig... Men det er ikke rigtig hvad du siger for jeg har set ham en gang i alpha.
EDIT: Forresten har du nogensinde lagt mærke til at både i 1.6.6 står der en update med removed Herobrine og det gør der også i 1.7 update.
Så vil du gerne forklare hvorfor noget som ikke ekisterer skal blive fjernet fra minecraft?
Lidt extra til dem der ikke ved det: Herobrine var rent faktisk navnet på Nothes bror og at han jeg tror nok han er død for Noth skrev at han havde past away.
EDIT: Forresten har du nogensinde lagt mærke til at både i 1.6.6 står der en update med removed Herobrine og det gør der også i 1.7 update.
Så vil du gerne forklare hvorfor noget som ikke ekisterer skal blive fjernet fra minecraft?
Lidt extra til dem der ikke ved det: Herobrine var rent faktisk navnet på Nothes bror og at han jeg tror nok han er død for Noth skrev at han havde past away.
(y)
- Rekalty
At Notch, eller nogen skriver noget i patch notes, betyder ikke nødvendigvis at det er rigtigt... Just sayin'
- Kachuu
hvis du nu læser de links marcus....
Last edited by Kachuu on 11 Aug 2011, 19:02, edited 1 time in total.
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
- Casper98dk
Det er jo bare en joke der har spredt sig hurtigt... som Notch så har hoppet med på 

- Marcus007363
Hej kan ikke læse det der fra wiki men har læst det andet men plz kan vi ikke bare stoppe det her herobrine emne det var jo bare et bud ikkeKachuu wrote:hvis du nu læser de links marcus....

(y)