Ansøgning til en awesome server :D

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
wittrup91

Ansøgning til en awesome server :D

Post by wittrup91 »

Dit Navn: Simon Wittrup

Dit Minecraft Navn: Wittrup1991

Alder: 20

Sted: Østjylland, nærmere betegnet Horsens

Interesser: Helt generelt bruger jeg meget tid ved computeren, ikke kun på spil men også på en masse andet spas, der udover bruger jeg resten af min til på vandet. I form af alle slags vandsporter. :D

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden det var i alfa stadiet og har osse selv haft en server, ikke noget stort men en server hvor mine venner og jeg kunne folde os lidt ud :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg hørte om serveren gennem en kammerat som også er på serveren. han fortalte om denne fantastik server han havde fundet, og overbeviste mig om at jeg skulle prøve den. og her er jeg så... Har set worldmappet og været inde på serveren og den ser mildest talt "fucking indbydende ud" :D

Venner på serveren? ironisk nok har jeg glemt hans minecraft name :oops: .. Men han hedder Thor Stærk Stenvang og signede op for et stykke tid siden. ;)

Hvorfor vil du joine vores server: Grunden til at jeg vil joine serveren er meget simpel... Jeg har været inde på en anden server før og her lagde jeg mange timer i mit arbejde, en dag da jeg så loggede ind var hele serveren slette og alt var væk. Jeg tror på, efter jeg har læst FAQ at denne server er meget stabil og din ikke bryder sammen uden at være ordenlig backket up

Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har læst og forstået reglerne. og vil gerne bidrage til et ordenligt miljø på serveren. :mrgreen:
xcanner

Re: Ansøgning til en awesome server :D

Post by xcanner »

Godkendt, hop ind på serveren og få en test :D
It's all about the community
julemand101

Re: Ansøgning til en awesome server :D

Post by julemand101 »

Banned for at have fjernet sand i PvP spawn.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply