LÆS MIN UNDSKYLDNING!

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Axilium

LÆS MIN UNDSKYLDNING!

Post by Axilium »

Jeg undskyldning i det mindste..

Jeg beklager meget den opførsel jeg havde dengang, men hvorfor at jeg så bliver banned på Axilium, det forstår jeg ikke
Jeg havde rent faktisk tænkt mig at få en del klassekammerater ind på serveren, fordi jeg tænkte en dag.. Jaah nu har jeg omsider fået en ny minecraft account, og kan komme ind og spille på crafters.dk igen!
Men så fordi at xcanner så se den samme IP, blev jeg øjeblikkeligt banned.
I gav mig ikke så meget som en chance, for at bevise at den opførsel der hørte til dengang, fuldstændig er væk.. istedet banner i mig bare.
Det kan jeg ikke lige se hvor modent det er :S
Så på mandag snakker jeg med Rekalty (IRL) om den måde i tager jer af folk, når de prøver på at få en chance til.
Hvis i alligevel havde tænkt jer at banne mig, så kan i det mindste give mig et grundlag først også bagefter sige at i vil banne mig.
Men ellers undskylder jeg på mine vegne..
julemand101

Re: LÆS MIN UNDSKYLDNING!

Post by julemand101 »

Held og lykke med at snakke med Rekalty omkring det for jeg tvivler meget på han vil give dig medfølelse. Du er banned pga. de handlingerne du har gjort her på serveren og det er faktisk ligemeget om du opretter flere account for det hjælper dig ikke. Faktisk godtager vi slet ikke undskyldninger i Minecraft chatten eftersom vi har et specifikt forum til dette (hvilket du har fundet frem til nu kan jeg se).

I det hele taget synes jeg du skal tage og se tingene fra vores perspektiv. Vi banner folk fra serveren hvis de bryder reglerne. Vi tror ikke på at hvis en person har smadret noget på serveren bliver han ikke et bedre menneske af at oprette endnu en Minecraft konto. Så derfor banner vi folk på stedet som kommer ind igen og hvor det er tydeligt at det er samme person der igen forsøger at komme ind på serveren.

Hvis dine klassekammerater har samme holdninger som dig til tingene så vil jeg næppe have dem her på serveren.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Axilium

Post by Axilium »

Så du tror simpelthen ikke at folk de ændre sig eller hvad?
Hvis det er den attitude du har, syntes jeg godt nok at du må få den ændret!
Desuden, så menes jeg følgende:

Hvis man giver ban til en person og det medfører at kontoen bliver banned, så har men mistet lige præcis DEN konto på serveren.
Så idet at man har fået en ny konto nogle måneder efter og prøver på at joine serveren igen, at så man får ban igen, giver ikke den fjerneste mening.
Man kan jo kun banne kontoen fordi ejeren har gjort en fejl. Hvis man så prøver at rette op på den fejl igen nogle måneder efter på en ny konto, så er den konto jo fejlfri hvilket vil sige at den ikke har noget billag for at blive banned. Selvom det er den samme ejer.
xcanner

Post by xcanner »

Axilium wrote:Så du tror simpelthen ikke at folk de ændre sig eller hvad?
Desuden, så menes jeg følgende:

Hvis man giver ban til en person og det medfører at kontoen bliver banned, så har men mistet lige præcis DEN konto på serveren.
Så idet at man har fået en ny konto nogle måneder efter og prøver på at joine serveren igen, at så man får ban igen, giver ikke den fjerneste mening.
Man kan jo kun banne kontoen fordi ejeren har gjort en fejl. Hvis man så prøver at rette op på den fejl igen nogle måneder efter på en ny konto, så er den konto jo fejlfri hvilket vil sige at den ikke har noget billag for at blive banned. Selvom det er den samme ejer.
Hvad hedder den konto som blev bannet?
It's all about the community
Axilium

Post by Axilium »

Den konto du nok referer til er Axilium.

Men jeg forstår godt at i fik mine "andre" kontoer banned..
CellerlandDK
sejekiller2
Tanja91
Vorhess
SPY_BOT072
STEAL_BOT691
xcanner

Post by xcanner »

Axilium wrote:Den konto du nok referer til er Axilium.

Men jeg forstår godt at i fik mine "andre" kontoer banned..
CellerlandDK
sejekiller2
Tanja91
Vorhess
SPY_BOT072
STEAL_BOT691
Du kom med trusler om at hacke serveren med mere, og forventer at du får lov til at spille på serveren igen?

Du brugte dine SPY_BOT072, STEAL_BOT691 konti i et ynkeligt forsøg på at forstille at du rent faktisk hackede serveren...

Find et andet sted at spille, du er på ingen måde velkommen her. Og du kan være glad for at vi ikke reporterer til globale ban lister.
It's all about the community
Axilium

Post by Axilium »

Af ren nysgerighed, hvad sker der så hvis man bliver rapporteret til "Global banliste"

Lige en sidste ting som jeg skrev tidligere... "Så du tror simpelthen ikke at folk de ændre sig eller hvad?"
Du skal nok se jeg har ændret mig en del siden ;)
julemand101

Post by julemand101 »

Axilium wrote:Så du tror simpelthen ikke at folk de ændre sig eller hvad?
Jeg har aldrig skrevet noget i nærheden af at jeg ikke tror på folk kan forbedre sig? Det der står er at jeg ikke tror på at bare fordi folk laver en til Minecraft account så er det ensbetydende med at de har forbedret sig. Der er lige så stor sandsynlighed for at en person kommer ind igen uanset om han køber flere accounts eller forsøger at give en undskyldning for sin gamle account.

Desuden tror jeg faktisk ikke på at folk kan forbedre sig på nogle få måneder. Der er alt for mange beviser på at jeg har ret i dette når man ser på antallet af folk der er banned efter de har fået flere warnings og/eller jails. Hvis en person har den ide at det er sjovt at smadre ting eller gøre skade på andres bygningsværker så skal du ikke komme og fortælle mig at sådan en person på 1-2 måneder lige pludselig har lært lektien. Jo måske har han lært at det har konsekvenser men han synes stadig det er sjovt at smadre ting og vil gøre det igen hvis det kunne lade sig gøre uden at det blev opdaget.

Det er også sjovt nok alle dem der er blevet banned der synes at vi admins skal være bedre til at tilgive og give folk flere chancer. Antallet af brugere på serveren er steget meget kraftigt her i ferien og vi har temmelig mange online hele tiden i øjeblikket. Vi kan derfor godt tillade os af være hårde med straffe således de brugere der opføre sig ordentligt får den bedste oplevelse. Kom ikke og sig at du ikke kendte konsekvenserne ved at bryde reglerne da du begyndte på det.
Axilium wrote: Hvis man giver ban til en person og det medfører at kontoen bliver banned, så har men mistet lige præcis DEN konto på serveren.
Jeg deler ikke den holdning. Du er banned pga. dine handlinger som person. Ikke fordi en fiktiv karakter i et computerspil har lavet noget lort i en fiktiv verden. Vi får ikke penge af at du køber flere Minecraft kontoer og det er meget svært at se hvad pokker til forskel det skulle gøre at du betaler aflad til Notch. Det høre mere hjemme i en katolsk kirke.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
julemand101

Post by julemand101 »

Axilium wrote:Af ren nysgerighed, hvad sker der så hvis man bliver rapporteret til "Global banliste"

Lige en sidste ting som jeg skrev tidligere... "Så du tror simpelthen ikke at folk de ændre sig eller hvad?"
Du skal nok se jeg har ændret mig en del siden ;)
Mange Minecraft servere kører med et plugin der gør at den tjekker på globale ban lister om en ny bruger er tidligere "dømt" på en anden server der bruger samme system. På den måde kan man hurtigt blive banned fra flere tusind servere på en gang. Systemet er kendt fra CS.

Vi benytter os ikke af sådan et system da vi tror at folk kan komme her til vores serveren og starte på en frisk. Men vi giver altså ikke folk flere chancer hvis de virkelig træder i spinaten og opføre sig som totale idioter (som fx dem der truer med at hack vores server).

Hvad angår om du har ændret dig så er det jo godt for så kan du sikkert nemt finde en anden server at spille på.
Axilium

Post by Axilium »

Hvis en person har den ide at det er sjovt at smadre ting eller gøre skade på andres bygningsværker så skal du ikke komme og fortælle mig at sådan en person på 1-2 måneder lige pludselig har lært lektien. Jo måske har han lært at det har konsekvenser men han synes stadig det er sjovt at smadre ting og vil gøre det igen hvis det kunne lade sig gøre uden at det blev opdaget.
Lige en ting angående det... JEG HAR FOR GUD's SKYLD IKKE SMADRET NOGET AF DET!!
Og angående månederne, så har jeg ventet i over 4-5 måneder med kommer ind igen.
Last edited by Axilium on 14 Aug 2011, 02:58, edited 1 time in total.
Post Reply