LÆS MIN UNDSKYLDNING!

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
spy

Re: LÆS MIN UNDSKYLDNING!

Post by spy »

Axilium wrote:

Tak for den venlighed du udbyder Spy.
Det er noget som det jeg forventer at se fra Admin's og moderatorer :-)
At de altid lige give en lille advarsel, eller skriver det over forum.
Helst med din attitude ^^
Tak for det, men vil lige forklare dig at du vil få den samme venlig hed fra de andre admin, hvis du tænker over det du skriver.

Hvis du træder tilbage og høre efter, hvad jeg skriver, er ikke en personlig hets imod dig, men bare en info.

Du har en fortid som, ikke taler for dig, i hensyn til opførelse og hvad du har skrevet, dette taler imod din sag. Hvis du mener du er blevet behandlet forkert, er det en meget stor fordel, at man stadigvæk forsøger at holde sin egene sti ren, ved at man forsøger at skrive pænt. Selvom man har lyst til at skrive nogle ubehalig ting, det gavner ikke ens sag, over hovedet ikke, man skal huske på at man bliver behandlet som man selv behandler andre.

Du skal også huske på eks hvis nu man er blevet ban med en account, og så efterfølgende opretter/ køber en ny, så har personen stadigvæk lavet en brøler, det kan vi alle komme til, da vi jo alle er menneske, hvis vi ikke laver fejl var vi jo en robot.

Man er et stort menneske, hvis man vil og kan indrømme ens fejl, og så lære noget af dette. Det hjælper ikke at købe sig til ny account, det er dig som person der skal indrømme en evt fejl, og det hjælper ikke at komme med trusler, eller puste sig op, dette bevirker at folk tager afstand og nogle skrider til modværge, da man ikke vil acceptere at blive tiltalt på denne måde.

Husk at de forskellige admin er mennesker, og alle vil gerne have at der bliver talt/skrevet pænt til en, og man skal huske på at, det man skriver, kan lyde mere hårdt ind det måske var ment, da man ikke står over for personen, og derved kan aflæse ham/henne.

Der en nogle admin der bruger en masse tid, fordi de syndes det er sjovt, at være på serveren, men det er jo trælds, hvis man skal bruge en masse tid på folk ikke gider overholder de regler som der er, og som alle siger ja til: ”det har jeg forstået”, inden de får lov til at spille.

Håber det giver en lille ide og forklaring fra min side, og denne udtagelses er fuld ud min og ikke nødvendig andres.

Jeg er stadigvæk en del af admin gruppen, og jeg vil ALTID bakke op om, de beslutninger de enkle admin tager, da jeg ved de har taget den, ud fra deres bedste overbevisning, i forhold til hvad de mener der er bedst for serveren, og resten af de folk der spiller her på, samt de forsøger at adminstere de regler der nu er.

/Spy
Axilium

Post by Axilium »

Tak Spy! Tak fordi du gad at uddybe det så meget.
Du har fået mig til at tænke meget over den fejl jeg begik, og jeg indrømmer at det var noget lort jeg fik lavet. Jeg håber virkelig i kan tilgive mig for alt det jeg har lavet.
Jeg håber også på at de andre admins, og der referer jeg til julemand101 og xcanner kan tilgive mig.
julemand101

Post by julemand101 »

Axilium wrote:Tak Spy! Tak fordi du gad at uddybe det så meget.
Du har fået mig til at tænke meget over den fejl jeg begik, og jeg indrømmer at det var noget lort jeg fik lavet. Jeg håber virkelig i kan tilgive mig for alt det jeg har lavet.
Jeg håber også på at de andre admins, og der referer jeg til julemand101 og xcanner kan tilgive mig.
Du bliver ikke tilgivet af mig uanset hvad. Denne tråd har tydeligt vist at du ikke engang formår at ændre dig selvom du hele tiden siger du har ændret dig. I min verden har det konsekvenser når man truer med at hack en server fordi man er gal og når man ikke vil finde sig i andres holdninger så skriver man:
Jeg har stadig ikke fået svar på hvorfor Axilium var blevet banned!
Hvis du begynder at referer til det med "den samme ejer, får de samme konsekvenser" igen, så flipper jeg seriøst! Også ved man aldrig hvem det går udover..
Igen, forsvind herfra og find en anden server du kan teorisere. Lær at leve med at der er nogle ting du kan smadre som ikke kan tilgives som fx folks tillid. I stedet for at forvente tilgivelse så find dig i at det du gjorde var sku dumt og forsøg så igen et andet sted i stedet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Axilium

Post by Axilium »

Fint, Herr jeg ved alt.. BAN MIG FRA DEN HER HJEMMESIDE!
Gulerod

Post by Gulerod »

Axilium wrote:Fint, Herr jeg ved alt.. BAN MIG FRA DEN HER HJEMMESIDE!
Og så røg du tilbage i samme rille igen.. Det tog ikke lang tid.
spy

Post by spy »

Axilium wrote:Fint, Herr jeg ved alt.. BAN MIG FRA DEN HER HJEMMESIDE!

jeg har hermed opfyldt dit sidste ønske. som du selvfølgelig ikke ser.

/Spy

syndes det er søgeligt at folk ikke kan opføre sig ortenlig
Casper98dk

Post by Casper98dk »

spy wrote:
Husk at de forskellige admin er mennesker, og alle vil gerne have at der bliver talt/skrevet pænt til en, og man skal huske på at, det man skriver, kan lyde mere hårdt ind det måske var ment, da man ikke står over for personen, og derved kan aflæse ham/henne.
/Spy
Vil gerne added lidt til den :D Hvis vedkomne har kastet med en masse muder og lavet lidt terror her og der, så ser det også lettere ud som om at man skrive i et vredt toneleje... Men det som du siger er en af de få ting jeg hader ved internet chat... Man kan gøre lidt op for det med smileys ;) men ikke meget :)

Syntes egenligt det er utroligt hvor meget tid i bruger på sådan nogle sager... I admins/moderatorer er gode mennesker, når i giver hver "forbryder" masser af tid :)
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Pars

Post by Pars »

Har IP'en også fået et ban?
julemand101

Post by julemand101 »

Casper98dk wrote:
spy wrote:
/Spy
Vil gerne added lidt til den :D Hvis vedkomne har kastet med en masse muder og lavet lidt terror her og der, så ser det også lettere ud som om at man skrive i et vredt toneleje... Men det som du siger er en af de få ting jeg hader ved internet chat... Man kan gøre lidt op for det med smileys ;) men ikke meget :)

Syntes egenligt det er utroligt hvor meget tid i bruger på sådan nogle sager... I admins/moderatorer er gode mennesker, når i giver hver "forbryder" masser af tid :)
Ja det er frygtelig meget tid vi bruger på den her slags sager men jeg tror selv på det gavner. Måske ikke for brugeren det handler om men dem der står uden for sagen kan også følge med i hvordan vi admins og moderatorer handler. Jeg tror selv på at det er den her slags der styrker et community når nogle diskussioner mellem brugere og admins/moderatorer sker i et åbent forum hvor alle kan komme med sin holdning. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Kachuu

Post by Kachuu »

God griner jeg fik af den tråd her :D
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Post Reply