Moderators for gavmilde

Kritik af Crafters.dk
Post Reply
KayL0w

Moderators for gavmilde

Post by KayL0w »

Hej moderatorhold.

Idag 14/8/2011.

Jeg stod i mit eget hus og kiggede mod pvp spawn, jeg ser andy2257 løbe rundt med fuld iron rustning og dia sværd, pludselig kommer thepigman bag fra ham, og dræber ham, også kommer "lunde97" med denne fuldstændige latterlige kommentar "fucking bastard, owned" og "thepigman" lige efter " OWNED " andy2257 sagde intet, og prøvede blot at ignorer dem, men det værste her er, at der sidder en moderator online, og læser dette, men intet sker??? jeg vil ikke nævne nogle navne, med mindre jeg får en privat besked fra en jer moderators eller admins, men dog synes jeg ikke det er okay at have sådan et sprog uden noget føre til.

Altså som sagt det er jo pvp, (adrenalinen pumper) og man får måske lidt blod på tanden, men helt ærligt, det gider jeg ikke stå model til, og se folk blive svinet sådan til.

tidspunkt omkring idag 20:05 og op til 20:18

undskyld for stavefejl.
Gulerod

Re: Moderators for gavmilde

Post by Gulerod »

Nu har jeg ikke selv været på i dette tidspunkt, men kunne det tænkes at moderatorne var AFK? Vi sidder jo trodsalt ikke altid ved keyboardet, ligesom mange andre heller ikke gør.

Kan selvfølgelig ikke udtale mig for andre, men jeg er ofte logget ind i minecraft og så sidder jeg over i min sofa (og ja der er ikke altid AFK på min minecraft når det sker), eller laver mad osv.

Så kan chatten jo rulle afsted og jeg ville aldrig opdage de ting der var sagt med mindre nogle påpegede mig det senere når jeg kom tilbage, og kunne tjekke logs.
KayL0w

Post by KayL0w »

Jeg sad og skrev med denne moderator blot 10 sekunder efter dette skete..
er sikker paa at han saa det.
xcanner

Post by xcanner »

2 ting, mener du seriøst vi er for gavmilde? Tror lige du skal tænke længe og seriøst over den påstand!

Jeg kan sagtens online og ikke se hele chatten. Spiller som regel i windowed mode, og laver lidt server arbejde eller stener youtube mens jeg graver, og ser hermed ikke hele chatten.
It's all about the community
xcanner

Post by xcanner »

Og nu til selve sagen, man er velkommen, hvis man føler sig forudrettet til at poste på forummet, alle admins/mods har adgang til server loggen og diverse tools og der kan tages action derefter.
xcanner

Post by xcanner »

KayL0w wrote:Hej moderatorhold.

Idag 14/8/2011.

Jeg stod i mit eget hus og kiggede mod pvp spawn, jeg ser andy2257 løbe rundt med fuld iron rustning og dia sværd, pludselig kommer thepigman bag fra ham, og dræber ham, også kommer "lunde97" med denne fuldstændige latterlige kommentar "fucking bastard, owned" og "thepigman" lige efter " OWNED " andy2257 sagde intet, og prøvede blot at ignorer dem, men det værste her er, at der sidder en moderator online, og læser dette, men intet sker??? jeg vil ikke nævne nogle navne, med mindre jeg får en privat besked fra en jer moderators eller admins, men dog synes jeg ikke det er okay at have sådan et sprog uden noget føre til.

Altså som sagt det er jo pvp, (adrenalinen pumper) og man får måske lidt blod på tanden, men helt ærligt, det gider jeg ikke stå model til, og se folk blive svinet sådan til.

tidspunkt omkring idag 20:05 og op til 20:18

undskyld for stavefejl.

Ok, jeg kan se at en mod valgte ikke at reagere på et helt forkert sprog valg. Jeg retter lige din hukommelse:

lunde97 "fucking bastard" (han skriver ikke owned)
thepigman22 "owned"
KayL0w "også nu håner i?"
thepigman22 "sorry"

Så den ene siger faktisk undskyld til dig. Jeg skal nok tage det med lunde97.
julemand101

Post by julemand101 »

Vi admins er altså kun mennesker og jeg notere mig heller ikke alt hver der sker på serveren. Især ting så som foregår på forummet er svært at få med. Jeg gør selv et stort arbejde for at gøre serveren til at godt sted at være men jeg har også meget andet at se til end at gå rundt i spillet og holde øje med om folk overholder regler. :)

Og om vi er for gavmilde? Du godeste du burde se alle de bans vi har foretaget på det sidste. :shock:

Men som xcanner siger er du velkommen til at skrive på forummet om ting der er upassende og så vil vi tjekke op på det hurtigst muligt. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
KayL0w

Post by KayL0w »

Tak for det ;)
andreas95

Post by andreas95 »

Jamen tak da Kayl0w, :)
Men jeg har det bare sådan at jeg ikke har noget imod at folk snakker sådan til mig, så længe at jeg så også må kalde dem det (:
altså tåle sin egen medicin.

(hvilket jeg har oplevet har på servern 1 eller 2 gange at nogen har flippet ud hvis jeg har skrevet noget tilbage i samme stil... )
Post Reply