ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
snowkick27
Posts: 2
Joined: 17 Aug 2011, 10:16

ansøgning

Post by snowkick27 »

hejsa mit navn er anders klitgaard hansen og mit navn på mine craft er snowkick jeg er 12 år og bor i solbjerg i østjylland jeg elsker at spille computer og lege krig eller minecraft jeg spiller meget minecraft og har spillet det lige siden jeg var 6 altså jeg har spillet det i 5 år spiller mest multiplayer men når der ikke er internet spiller jeg bare singelplayer første gang jeg hørte om servern var det fra smp revavial server list har ikke nogen venner på serveren (endnu) men det kommer nu nok jeg vil gerne joine på grund af jeg kun har 2-3 venner her i solbjerg altså mangel på venner men også på grund af serveren ser hyper fed ud med et godt fælleskab jeg tror jeg have et godt fælleskab og state en foretning (måske en kiosk) ellers så et bygge firma og så ellers bare bygge fede ting jeg har forstået regler og læst dem plzz luk mig ind elsker altså jeres server plzzzzzz jeg tror jeg ville blive yper glad for serveren (jeg kan jo fortælle alle om jeres server plz luk mig ind :D :D :D hilsen anders

:17 august 2011

SLUT
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: ansøgning

Post by xcanner »

snowkick27 wrote:hejsa mit navn er anders klitgaard hansen og mit navn på mine craft er snowkick jeg er 12 år og bor i solbjerg i østjylland jeg elsker at spille computer og lege krig eller minecraft jeg spiller meget minecraft og har spillet det lige siden jeg var 6 altså jeg har spillet det i 5 år spiller mest multiplayer men når der ikke er internet spiller jeg bare singelplayer første gang jeg hørte om servern var det fra smp revavial server list har ikke nogen venner på serveren (endnu) men det kommer nu nok jeg vil gerne joine på grund af jeg kun har 2-3 venner her i solbjerg altså mangel på venner men også på grund af serveren ser hyper fed ud med et godt fælleskab jeg tror jeg have et godt fælleskab og state en foretning (måske en kiosk) ellers så et bygge firma og så ellers bare bygge fede ting jeg har forstået regler og læst dem plzz luk mig ind elsker altså jeres server plzzzzzz jeg tror jeg ville blive yper glad for serveren (jeg kan jo fortælle alle om jeres server plz luk mig ind :D :D :D hilsen anders

:17 august 2011

SLUT
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
It's all about the community
User avatar
Casper98dk
Posts: 1088
Joined: 31 Dec 2010, 13:47
Location: In-game building something.

Re: ansøgning

Post by Casper98dk »

Spillet har ikke eksisteret i 5 år... og hvis du har spillet meget multiplayer hvorfor ved så ikke hvordan man bruger et forum... det fleste serveren skal du lave en ansøgning med mere for at komme ind... Vi skulle guide dig meget til dette in-game...
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Post Reply