Nye regler for PvP

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
User avatar
Casper98dk
Posts: 1088
Joined: 31 Dec 2010, 13:47
Location: In-game building something.

Re: Nye regler for PvP

Post by Casper98dk »

Har lige et kort spørgsmål... Jeg tror godt jeg kender svaret men det er jo bedst at være 100% sikker.. Må man dræbe folk hvis man står i spawn og de er udenfor spawn?? Det må man vel ikke?

Jo, de der midlertidige servere der kommer imellem updates, er en rigtig god ide... Men jeg gider bare ikke spille på dem xD Jeg syntes det for meningsløst.... :) Men hvis der kommer en midertidig server, kan i så ikke bare gøre den rå? PvP og det hele? For at bygge flotte ting funger ikke når vores mods ikke virker... :C
Så kunne det være sjovt med noget meningsløst vold ;)
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Nye regler for PvP

Post by julemand101 »

1. Nej. Læs regel 23:
23. Der må ikke PvPs i spawnhuset, men der må gerne PvPs mellem spawnhuset og hegnet.
Hvis den ene står i spawnhuset så er det stadig PvP i spawnhuset.

2. Vi har mange forskellige slags spillere men som jeg ser det er hovedparten af vores spillere folk der ikke bryder sig om PvP og det vil derfor være trælst for disse hvis de bliver smadret så snart de logger ind.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Casper98dk
Posts: 1088
Joined: 31 Dec 2010, 13:47
Location: In-game building something.

Re: Nye regler for PvP

Post by Casper98dk »

din 1. : vidste ikke hvad de mente præsis :)

2: i know that... jeg er selv ofte ikke en PvP´er.. nogen gange er det sjovt... Men sidst der var midlertidig, der endte det i hat og briller og greif og ild.... Så det med at bygge flotte ting bliver bare svært... i mine øjne... men i bestemme :)
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Nye regler for PvP

Post by julemand101 »

Det er heller ikke meningen folk nødvendigvis skal bygge flotte ting. Det er mere muligheden for at eksperimentere med de nye funktioner i spillet og ved næste update vil der nok være en hel del nyt der er værd at udforske.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Casper98dk
Posts: 1088
Joined: 31 Dec 2010, 13:47
Location: In-game building something.

Re: Nye regler for PvP

Post by Casper98dk »

yea :D I ved hvad der er bedst, det har jeg fuld tiltro til :)
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Post Reply