ansøning fra steffan2s2s4

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
steffan2s2s4
Posts: 2
Joined: 20 Aug 2011, 23:45

ansøning fra steffan2s2s4

Post by steffan2s2s4 »

Dit Navn: steffan

Dit Minecraft Navn: steffan2s2s4

Alder: 13

Sted: lolland

Interesser: Spil, computer, minecraft, andre tosse spil

Minecraft erfaring: jeg har haft spillet selv i snart et år men har aldrig været med i en server før

Hvor har du hørt om crafters.dk: på youtube

Venner på serveren? ikke nogle :D

Hvorfor vil du joine vores server: fordi jeg garne vil bygge med andre og fordi jeg synes det er sjovt at spille minecraft :D
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: ansøning fra steffan2s2s4

Post by julemand101 »

steffan2s2s4 wrote:Dit Navn: steffan

Dit Minecraft Navn: steffan2s2s4

Alder: 13

Sted: lolland

Interesser: Spil, computer, minecraft, andre tosse spil

Minecraft erfaring: jeg har haft spillet selv i snart et år men har aldrig været med i en server før

Hvor har du hørt om crafters.dk: på youtube

Venner på serveren? ikke nogle :D

Hvorfor vil du joine vores server: fordi jeg garne vil bygge med andre og fordi jeg synes det er sjovt at spille minecraft :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
steffan2s2s4
Posts: 2
Joined: 20 Aug 2011, 23:45

ansøning fra steffan2s2s4

Post by steffan2s2s4 »

Mit navn er steffan bruun pedersen

Mit minecraft navn er: steffan2s2s4

Jeg er 13 år.

Jeg bor i maribo på lolland

Jeg elsker Computer, minecraft,venner, famillie, OG så er jeg en pc nørd

jeg har aldrig spille på en server men garne have en chagse for at vise hvad jeg kan elsker minecraft vil gøre alt for at komme med i en server

Venner på serveren: ikke nogle for har ikke venner der spille minecraft

Jeg vil gerne joine serveren fordi jeg har mest spillet for mig selv. men jeg vil gerne prøve noget mere seriøst. Jeg kan godt lide at bygge, har en masse ider som jeg garne vil vise til folk. Det kunne være sjovt at spille på serveren.

Jeg har læst og forstået reglerne og jeg er meget, meget, meget gerne vær med :D :D
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: ansøning fra steffan2s2s4

Post by julemand101 »

Afvist efter ret mange mislykkede forsøg på at få ham igennem regel testen.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply