Muted for at citere en sang
- julemand101
Re: Muted for at citere en sang
Casper98dk: Hvis der skal være regler for at man taler pænt til hinanden så tror jeg mere at verden har et problem end vi har et problem med vores regler. 

Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- CptTomatoKing
zakulle jeg kender ikke dig eller hvordan dit liv ser ud.
Men hvis du raner rundt og taler sådan til folk uden konsekvenser og tror at det er dem der er noget galt med når de vil have du skal stoppe så tager du fejl.. eller med andre ord du kommer ikke langt med den holdning.
Og at sige at alle andre på din alder gør det samme er løgn og du ved det godt selv! Efter min mening har dine "undskyldninger" for din besked været meget barnlige... Jeg tror enten du lyver om din alder (aner ikke hvorfor), er komplet ligeglad eller du har levet under en sten og aldrig faktisk har snakket med et menneske.
Uanset hvad så syntes jeg ikke du passer ind i det fældeskab vi har på serveren når du har den holdning... Så jeg vil råde dig til at finde en ny i en fart!
Men hvis du raner rundt og taler sådan til folk uden konsekvenser og tror at det er dem der er noget galt med når de vil have du skal stoppe så tager du fejl.. eller med andre ord du kommer ikke langt med den holdning.
Og at sige at alle andre på din alder gør det samme er løgn og du ved det godt selv! Efter min mening har dine "undskyldninger" for din besked været meget barnlige... Jeg tror enten du lyver om din alder (aner ikke hvorfor), er komplet ligeglad eller du har levet under en sten og aldrig faktisk har snakket med et menneske.
Uanset hvad så syntes jeg ikke du passer ind i det fældeskab vi har på serveren når du har den holdning... Så jeg vil råde dig til at finde en ny i en fart!
⚒ To mine, or not to mine...
- Casper98dk
Jeg syntes også at modenhed går ind under det, Men jeg snakkede med nogle nye igår som vist ikke viste at det varforkert 

- bobiboblolo
Så tvivler jeg på at de er klar til et samfund som crafters.dkCasper98dk wrote:Jeg syntes også at modenhed går ind under det, Men jeg snakkede med nogle nye igår som vist ikke viste at det varforkert
- Marcus007363
Er helt enig med bobbobiboblolo wrote:Så tvivler jeg på at de er klar til et samfund som crafters.dkCasper98dk wrote:Jeg syntes også at modenhed går ind under det, Men jeg snakkede med nogle nye igår som vist ikke viste at det varforkert

(y)