Undskyldning Til Admins og Mods

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Locked
Raxxi1997

Undskyldning Til Admins og Mods

Post by Raxxi1997 »

Hey Admins og mods Jeg vil gerne sige undskyld for min opførsel og at jeg løg over for Rekalty.

Da jeg startede med at spille idag gik jeg ind på Mycraft og sadge hej til Atlem og AVNiels. Avniels sadge at han ville gå ind på crafters og kopier atlems gamle borg og drage... så skulle jeg spiese. da jeg kom tilbage spurgte AVniels om jeg ville have korpiet noget fra crafters det ville jeg gerne, en statue af mit skin. jeg viste AVNiels vej der hen og han korpirede den imens han korpirede den fløj han også rundt da han skulle korpier den. tilbage til Mycraft de satte den ind og jeg lavede noget videre på den. men jeg syntes det var kedeligt efter noget tid så jeg gik tilbage på crafters og spille i 2 min så kom Rekalty og sadge at jeg havde brugt fly hack men jeg sadge at jeg aldrig ville bruge hack og sadge ikke noget om at jeg havde set AVNiels flyve rundt.

Jeg vil gerne sige undskyld igen for det jeg har gjort
Rekalty

Re: Undskyldning Til Admins og Mods

Post by Rekalty »

Du har fået 1 uges Ban, som ophæver sig selv, d 29/8 kl 19:56.
Dels for at have løjet om ting du blev direkte spurgt om, og fordi du til dels var med til at kopiere/stjæle ting på serveren, som skulle klones over på Mycraft, og var klar over dette uden at sige noget som helst om det, så det kunne stoppes i tide.
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Jeg synes det er en fin undskyldning, det er altid godt at turde indrømme man har lavet noget l*rt..

Men det er for klamt!

'nuff said...
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
RLarsen

Post by RLarsen »

hvor er crew fra mycraft dog sørgelige. sgu ligefør msn har ondt af dem, men også kun ligefør
Image
xcanner

Post by xcanner »

Ja det er sørgeligt, men sådan er nogen.

Fatter ikke hvorfor man ikke bare bliver på den server man bedste kan lide, og hygger sig med spillet og de spillere der er på serveren.

Jeg låser denne tråd, da jeg ærlig talt ikke mener at de er værd at bruge mere tid på. Jeg ved også at spillere, mods og admins herinde er mere modne og bare vælger at ignorere dem.
It's all about the community
Locked