Hej. Jeg kom i fængsel i 4 dage for greaf og spawn i skyworld fik jeg at vide, men der en ting jeg ikke forstår hvad har jeg gjort i skyworld? jeg kunne godt tænke vide det, fordi det undre mig meget?
jeg forstår godt at min useriøse dialog med kborgstrom var meget irriterende. -Fjernet- jeg skrev med kb om fantasidyr og spæk (der fyldte alle kommentarende hvilket selfølelig er lige i overkanten)
Det eneste jeg godt kunne tænke mig at vide er, hvad gjorde jeg i skyworld? jeg syntes ikke 4 dage er slemt (jeg syntes bare jeg skulle have haft en advarsel i stedet), men jeg syntes jeg er blevet beskyldt for noget jeg ikke ved noget om!
mvh. wozfox.
Jail?
- julemand101
Re: Jail?
Xcanner har skrevet det i loggen. Kan lige høre ham om nærmere detaljer. (han er ikke online i øjeblikket så der går lige noget tid)wozfox jailed 4 dage pga. mindre grief i skyworld spawn
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- xcanner
Du havde fjernet stoneslabs og glas fra spawn øen i Skyworld:julemand101 wrote:Xcanner har skrevet det i loggen. Kan lige høre ham om nærmere detaljer. (han er ikke online i øjeblikket så der går lige noget tid)wozfox jailed 4 dage pga. mindre grief i skyworld spawn
18. Der må på ingen måde ændres noget på spawn-øen.
It's all about the community
- WozFox
Jeg laggede og de smadrede, jeg prøvede at sætte dem igen, men den ville ikke! Jeg skrev også der efter at jeg ikke kunne sætte blokke, (hvis der bliver gemt hvad man skriver kan du se jeg skrev "hvorfor kan jeg ikke sætte sætte blokke?) det var faktisk min mening dagen efter at spørge hvorfor jeg ikke kunne sætte blokke, da der ikke var nogen der svarede på hvad jeg skrev!
Det var et uheld men jeg skulle have logget på senere og spurgt igen!
Jeg syntes stadig det var meget underligt at jeg ikke kunne placere de blokke
Mvh. Wozfox
Det var et uheld men jeg skulle have logget på senere og spurgt igen!
Jeg syntes stadig det var meget underligt at jeg ikke kunne placere de blokke
Mvh. Wozfox
Mmm... KAGE
- julemand101
Vi har problemer med beskyttelse af spawn der gør at folk kan fjerne men ikke sætte blokke. Jeg tror vi slår det helt fra men snakker lige med xcanner om det.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- xcanner
Jeg kan forstå at man kommer til at ødelægge 1 block ved en fejl, men hvorfor forsatte du så længere væk?WozFox wrote:Ok det ville være godt for så havde det ikke set ud som jeg havde gjort det med vilje!
It's all about the community