Hvorfor er jeg blevet bannet?
Mvh Kristoffer
ømmm
- kirkhammer
Re: ømmm
for dit forfærdelige sprog brug i chatten og fordi du ikke forstod at når man er i pvp så kan og må alle dræbe dig.
The kirkhammer has spoken.
- MineJocke
Undskyld:
Men var bare træt af at ikke kunne bygge i pvp.
Men hvorfor jeg skrev noget grimt... var fordi ham der den anden skrev også noget grimt, så ville jeg svare igen.
Jeg vil bare sige undskyld og hvis jeg må komme ind igen så sker det værtfald ikke igen.
Mvh Kristoffer (MineJocke)
Men hvorfor jeg skrev noget grimt... var fordi ham der den anden skrev også noget grimt, så ville jeg svare igen.
Jeg vil bare sige undskyld og hvis jeg må komme ind igen så sker det værtfald ikke igen.
- kirkhammer
jeg har læst loggen igennem og jeg kan ikke se noget som helt i nærheden af det du skriver... der er en som skriver can you feel the love tror det er den du hentyder til men som jeg læser det er det en hentydning til at du er meget i modgang på chatten... men hvorfor begynde og kalde ham for gay... jeg er meget træt af at folk bruger pvp og deres frustrationer til en undskyldning til at det er iorden at give igen... vi har en regel der skriver man skal være moden og det er moden og vende den anden kind til ikke og give igen af samme skuffe... du har også snydt dig ud af the maze ved at sætte cobble stone og så ikke fjerne dem igen jeg synes dette ban skal forblive et perm. men jeg vil lade andre admins/mods afgøre sagen...
- MineJocke
Jeg har aldrig sat cobbel for maze... Og hvad betyder maze
Jeg syntes ikke det er færd at skrive (can you fell the love) det er også lidt ireterene:
men jeg vil gerne vide hvad maze er og hvornår for det er ikke lige noget jeg husker:I)
Jeg syntes ikke det er færd at skrive (can you fell the love) det er også lidt ireterene:
men jeg vil gerne vide hvad maze er og hvornår for det er ikke lige noget jeg husker:I)
- kirkhammer
maze er labyrinten og det er din bruger der har sat dem det var nemlig mig der slettede dem igen. det kan godt være du blev irriteret over den sætning men hvorfor give igen hvorfor ikke bare være moden og lade vær med at svare.
- MineJocke
Jeg kan godt fortælle at jeg aldrig har været i en labyrint for det eneste labyrint jeg kender er en som jeg lavede for godt 1,5 måned siden og den er væk for samme tid siden... jeg beklager men kan ikke forstå det med labyrint.
Jeg vil gerne sige undskyld...
jeg vil jo ikke genere den her server på nogen måde. Det vil i også kunne se, for det forstå har jeg, fået 3 folk ind på serveren eller (anbefalede den til dem) for de så har fået godkendt deres ansøgning.
Jeg beklager, det sker ikke igen. Håber i kan tilgive;
Jeg vil gerne sige undskyld...
jeg vil jo ikke genere den her server på nogen måde. Det vil i også kunne se, for det forstå har jeg, fået 3 folk ind på serveren eller (anbefalede den til dem) for de så har fået godkendt deres ansøgning.
Jeg beklager, det sker ikke igen. Håber i kan tilgive;
- kirkhammer
vi skal ikke stå her og diskutere om du har gjort det eller ej... jeg ved af fakta fra loggen at minejocke har placeret de cobbelstone om det så var dig i person eller en anden ved jeg ikke men din bruger har gjort det... men som jeg skrev tidligere så vil jeg lade en anden komme med det afgørende ord...
- kirkhammer
Jeg undskylder mange gange har set forkert i loggen det var ikke dig undskyld