Ansøgning af Stigkaer no 2

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
Jung_christoff

Ansøgning af Stigkaer no 2

Post by Jung_christoff »

mit navn: christopher

navn i Minecraft: stigkaer

min alder er: 15

den by jeg bor i er: Værløse

interesser: det jeg laver i min fritid er at spille ps3, bygge spil som Minecraft, men jeg bruger også store dele af min fritid på at være sammen med venner og møde nye mennesker, jeg falder ofte i snak med skotterne som jeg møder nu der somme tider, af en eller anden grund, men som sagt kan jeg godt lide at møde nye mennesker, men det kan ikke være bedre hvis ”vi som i de mennesker jeg møder” så laver noget sammen, som at spille ps3 eller andre spil på computer, bortset fra det spiller jeg også badminton onsdag og fredag , og spiller brat spil sammen med min familie som Risk, matador og en hel masse andre ting, efter skole mødre jeg ofte mine venner for at snakke eller invitere hinanden ud, på en Lan-aften eller lignende, jeg spiller næsten ikke Minecraft om sommer for der er jeg fanget som en fange i min fars sommerhus, i godt og vel en måned, og her i går mødte jeg så med en af min venner Nils ( som vidste jeg godt kunne lide byggespil) på at, jeg skulle tjekke denne hjemme side for så at spille sammen med ham og en af hans andre venner Marat.

Minecraft erfaring:
Har spillet offline i omkring 1-2 år og har været online i et år hovedparten af det jeg bygger, er små huse som er fint indrettet, og så i store mængder, så der er en gruppe huse med vær sin personlighed… Og jeg elsker at bygge, jeg har også store interesser i at hjælpe andre med deres projekter, for så i gengæld, at hjælper mig med mine… :geek:

Hvor har du hørt om crefters.dk:
Jeg hørte om crefters.dk igennem nogle af mine nærmeste venner. Det var sådan at vi snakkede om at lave en server, men ingen af os havde en stor nok computer til at køre Minecraft så man kunne nyde det. Det så der hvor Nils introducerede mig til denne hjemmeside, jeg mente det lød godt og prøvede at få en profil med det samme, for så at møde mine venner i morgen den 25-08-2011. (det noget vi har aftalt)
Venner på serveren: jeg kan ikke huske deres profil navne, men de hedder Marat og Nils K**** :P

Hvorfor vil du joine vores server?
Det er simpelt hen fordi at jeg har to venner som er der inde som spiller nogle gange… men jeg har planer om at prøve det non stop i en måned for så at (måske skrive en blog om stedet hvor godt det er osv., men det er kun måske jeg vil først lige se hvordan det er være på sådan en server), selvfølgelig vil jeg også prøve at spille sammen med mine venner og måske også få nogle derinde som så kan hjælpe mig hvis jeg for brug for hjælp eller kommer til at lave en forbrydelse… det mener mine nære venner vil hjælpe mig med
Har du læst og forstået reglerne? JA så meget jeg nu forstod, hvis jeg gøre noget forkert så vil mine venner nok hjælpe mig (eller en sur server bruger som mener jeg gør noget forkert) underforstået ved jeg at man ikke må bruge speed haks og andre snyde metoder… :J
Hilsen stigkaer

ses i spillet :mrgreen:
Last edited by Jung_christoff on 24 Aug 2011, 22:32, edited 2 times in total.
kirkhammer

Re: Ansøgning af Stigkaer

Post by kirkhammer »

hvis dette er det rette sted så er jeg glad. :?:
interesser:ps3, bygge spil som Minecraft
Minecraft erfaring:
Har spillet offline i omkring 1-2 år og har været online i et år hovedparten af det jeg bygger er små huse som er fint indrettet, og så i store mængder, så der er en gruppe huse med vær sin personlighed…. Og jeg elsker at bygge

gennem nogle af mine nærmeste venner, som lige mente jeg skulle vide at der var noget som dette, og at jeg skulle prøve det.

Venner på serveren: jeg kan ikke huske deres spiller navne men de hedder Marat og Nils K****

Fordi jeg elsker at bygge og hvis der er mange der kan hjælpe så ville det være skønt
Har du læst g forstået reglerne? JA :J
Hilsen :P stigkaer
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
The kirkhammer has spoken.
Jung_christoff

nu med detaljer

Post by Jung_christoff »

interesser: det jeg laver i min fritid er at spille ps3, bygge spil som Minecraft, men jeg bruger også store dele af min fritid på at være sammen med venner og møde nye mennesker, jeg falder ofte i snak med skotterne som jeg møder der her alle steder somme tider, af en eller anden grund, men som sagt kan jeg godt lide at møde nye mennesker, men det kan ikke være bedre hvis ”vi som i de mennesker jeg møder” så laver noget sammen, som at spille ps3 eller andre spil på computer, bortset fra det spiller jeg også badminton onsdag og fredag , og spiller brat spil sammen med min familie som Risk, matador og en hel masse andre ting, efter skole mødre jeg ofte mine venner for at snakke eller invitere hinanden ud, på en Lan-aften eller lignende, jeg spiller næsten ikke Minecraft om sommer for der er jeg fanget som en fange i min fars sommerhus, i godt og vel en måned, og her i går mødte jeg så med en af min venner Nils ( som vidste jeg godt kunne lide byggespil) på at, jeg skulle tjekke denne hjemme side for så at spille sammen med ham og en af hans andre venner Marat.

Minecraft erfaring:
Har spillet offline i omkring 1-2 år og har været online i et år hovedparten af det jeg bygger, er små huse som er fint indrettet, og så i store mængder, så der er en gruppe huse med vær sin personlighed… Og jeg elsker at bygge, jeg har også store interesser i at hjælpe andre med deres projekter, for så i gengæld, at hjælper mig med mine…
:geek:
Jeg hørte om crefters.dk igennem nogle af mine nærmeste venner. Det var sådan at vi snakkede om at lave en server, men ingen af os havde en stor nok computer til at køre Minecraft så man kunne nyde det. Det så der hvor Nils introducerede mig til denne hjemmeside, jeg mente det lød godt og prøvede at få en profil med det samme, for så at møde mine venner i morgen den 25-08-2011. (det noget vi har aftalt)

Venner på serveren: jeg kan ikke huske deres profil navne, men de hedder Marat og Nils K**** :P

Det er simpelt hen fordi at jeg har to venner som er der inde som spiller nogle gange… men jeg har planer om at prøve det non stop i en måned for så at (måske skrive en blog om stedet hvor godt det er osv., men det er kun måske jeg vil først lige se hvordan det er være på sådan en server), selvfølgelig vil jeg også prøve at spille sammen med mine venner og måske også få nogle derinde som så kan hjælpe mig hvis jeg for brug for hjælp eller kommer til at lave en forbrydelse… det mener mine nære venner vil hjælpe mig med
Har du læst og forstået reglerne? JA så meget jeg nu forstod, hvis jeg gøre noget forkert så vil mine venner nok hjælpe mig (eller en sur server bruger som mener jeg gør noget forkert) underforstået ved jeg at man ikke må bruge speed haks og andre snyde metoder… :J
Hilsen stigkaer
:mrgreen:
ses i spillet : )
kirkhammer

Re: Ansøgning af Stigkaer no 2

Post by kirkhammer »

meget bedre nu kan jeg godt acceptere din ansøgning kom ingame og tag testen.
The kirkhammer has spoken.
bobiboblolo

Re: Ansøgning af Stigkaer no 2

Post by bobiboblolo »

1-2 offline og 1 år online er det så 2-3 år i alt?
Image
Post Reply