Jail?

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
miscje

Re: Jail?

Post by miscje »

WozFox wrote:Efter man har været i jail er man så stemplet som en forbryder resten af sin tid på serveren? Eller bliver det fortid?
Nej, slet ikke. Når du har været i jail, har du taget din straf. Men hvis du en anden gang laver ballade, bliver et evt. tidligere jail-ophold taget i betragtning ifm. straffen.

Men kort sagt - nej, du bliver ikke stemplet som forbryder.
You stay classy
WozFox

Post by WozFox »

Jeg laggde adskilige gange på det tidspunkt og jeg kunne ikke styre noget! og så ændte jeg med at ødelægge mange blokke! jeg fløj frem og tilbage, derfor kom jeg til det, :cry:
mvh wozfox
Mmm... KAGE
RLarsen

Post by RLarsen »

man begynder vel ikke bare at svinge vild unkrolleret med sin pick bare fordi man lagger?
Image
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Hvorfor sagde du ikke det til en admin så der kunne rettes på sagerne?
To mine, or not to mine...
WozFox

Post by WozFox »

Rlarsen: jo det gjorde jeg og det var rigtigt dumt af mig, men dat var et uheld, men jeg vil meget gerne sige undskyld for det.
700: det prøvede jeg også men der var ingen der svarede og så endte jeg i fængsel og så blev jeg optaget af hvorfor jeg var endt der! og jeg skulle også have sagt det med de samme lige da jeg var kommet i fængsel, men jeg glemte det fordi jeg var så overrasket over jeg var endt der.

Alt det der skete i skyworld var et uheld og en fejl. Men min samtale med kborgstrom var dumt, det indrømmer jeg gerne! men jeg kunne godt have tænkt mig en advarsel i stedet og jeg ved selvfølelig også i ikke kan vide det på skyworld var et uheld og hvis jeg havde gjort det på skyworld med vilje ville staffen være rimlig!

mvh. wozfox
Mmm... KAGE
Post Reply